Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coilover-sarja A4 Quattroon?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Coilover-sarja A4 Quattroon?

Elikkäs korkeussäädettävä alustasarja olis hakusessa, niin mistä kannattaisi ostaa/mitkä?

Tällä hetkellä on kiinni vakioiskarit ja H&R jouset jotka madaltaa noin 40mm. Tiesti jos pelkät iskarit tuohon ostas niin se ois toinen vaihtoehto, mutta mitkä iskarit kävis niitten kanssa...

KW on hyvä, samoin vaikkapa H&R. jos hiukan halvempaa hakee niin Lowtec on hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyvä.

Comment

Kuka muuten maahantuo H&R:ää Suomessa?

Comment

jos oot tyytyväinen madallukkseen jo niin konin iskarit vain!!

Comment

Saksasta saa huomattavasti halvemmalla alustan. www.stg-gmbh.com
          Kolmessa viikossa tuli kotiovelle.

Comment

Konithan ovat hyviä iskareita tunnetusti, mutta olen kuullut että ovat ajossa vähän pintakovat, pitääkö lie kutiaan?

Comment

kaipa se riippuu hiukan autosta, madalluksesta jne..

Comment

ERE: minkälaisen alustan oot tilannu tuolta? kiinnostaisi itelläkin kun onhan nuo huomattavasti halvempia mitä suomessa? mitäkähän mahtaa olla postikulut?

Comment

Ei oo ainakaan keltaset konit pintakovat. Olen ajellut paljon B5 koppasella a4 audilla jossa keltaset konit perussäädöllä ja on saakelin hyvä ajaa. Kyllä kynät on paljon pintakovemmat.

Comment

Konin korkeussäädettävän tilasin ja oon ihan tyytyväinen siihen eikä sarja ole pintakova.
                    24eur on toimituskulut suomeen alle 30kg paketille.

Comment

Ere, oliko tilaamasi sarja kenties tuotenumeroltaan 1150-5018? Miten siinä oikein menee tuo korkeussäätö, siis säätöalueeltaan? Onko se edestä ?-50mm ja takaa ?-40mm vai miten? Ei noin pikavilkaisulla avautunut...

Edit: Tuotenumeron tarkistus...

Comment

Itse tilasin saksasta maxxtune liikkeestä korkeussäädettävän alustan ja säätövaraa on 25mm-95mm.Toimitus tuli 5 päivässä kun niillä oli rahat tilillä että kohtuun nopeeta. Ja saa huomattavasti halvemmalla kuin suomesta.

Comment

Tuo -50/-40 on vissiin tuv hyväksytty madallus.
                          En mitannut säätövaraa, mut se on varmaan -20-100 luokkaa...

Comment

Working...
                          X