Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 80 -91 jarrusatuloista?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi 80 -91 jarrusatuloista?

    Miten on mahollista et niin surkea systeemi se käsijarru
    et ei pidä kuin vähän aikaa edes uusilla osilla?

    #2
    No ei se nyt niin surkea systeemi ole. Satula(laadukas) kestää kyllä sen 10v ilman jumimisia. Jotain tehty väärin tai surkeilla osilla jos ei toimi.

    Comment


    • #3
      Onko menty jossain vaiheessa kiristämään vaijeria? Tarkista vaijereiden oikea perussäätö, että vivut pääsevät palautumaan stoppareita vasten asti.

      Comment


      • #4
        Edellinen audi sama juttu eikä vaijeriin koskettu, voitelemalla kesti taas jonkin aikaa, tämä audi sama homma kun ostin , uudet satulat vaihettiin ja sama homma, en ole ajanu yhdelläkään 80-audilla missä olis ollu hyvä käppäri..

        Comment


        • #5
          Mitä voitelet satulassa? Käytätkö käsijarrua aina parkissa? Rumpu toki paljon parempi ja pitävämpi, mutta kyllä levyjarrullinenkin käsijarru pitäisi riittävästi pitää. Yleensä kun ostaa Audin, niin käsijarru on käyttökelvoton, mutta kun kerran sen remontoi, niin suhteellisen huolettomia ovat sen jälkeen. Toki satulat kunnostan aina itse, niin ne on varmasti paljon pitkäikäisemmät kuin uudet kaupasta. Kaupan kuivilla satuloille ei välttämättä kovin montaa vuotta juhlita. Mutta kyllä niissäkin tehon katoamiseen on jokin selkeä syy. Että jos vivut palautuvat hyvin, niin kyllä käsijarrun pitäisi sellaisilla riittävästi pitää.

          Comment


            #6
            Jos uudet satulat, kannakkeiden liukupinnat hiottu tasaiseksi, uudet levyt ja palat(ainakin hyvässä kunnossa olevat), niin pitäisi toimia. Jos ei niin jotain pielessä. Lisättäköön vielä että kaikkein halvimmat jarrupalat ei ole paras vaihtoehto. Ovat niin kovat että eivät tarraa samalla tavalla kuin oem laatuiset. Ja niissä uusissakin satuloissa sama homma. Halvoissa on paskat tiivisteet.

            Oletko askarrellut rasvanipat satuloihin vai mitä tosiaan voitelet?

            Comment


            • #7
              Museoautoissa tuppaa olemaan käsijarruvaijerit vaihtokamaa. Muovipinnoitteet on kulunut puhki ja vaijeri ei enää kuorman kanssa liiku hyvin.

              Comment

              Working...
              X