Eli on otsikonmukainen ongelma. Auto ei näytä sivultapäin kovinkaan matalalta, mutta auton alla on näkymä ihan toisenlainen. Ennen pakoputken uudelleenkiinnitystä maavara tasaisella alustalla oli noin 30 millin luokkaa. Nyt kun pakoputki on nostettu niin ylös kuin mahdollista on maavara noin 70mm katalysaattorien ja u-palojen kohdalla.
Paljonko teillä ässän omistajilla on mittaa pyörän navasta lokarin kaareen ja paljonko on tällöin maavara matalimmillaan? Onko ideoita millä saisin noin 10 milliä lisää korkeutta katsastukseen vaihtamatta alustasarjaa? Lueskelin tuosta ufo/vanne topicista muillakin olleen samanlaisia ongelmia. Teppo kehui tuota H&R / bilstein settiä hyväksi, olisiko sulla Teppo antaa noita ym. strategisia mittoja ja kenties kuvaa sivuprofiilista? Tässä kuvassa näyttäisi Konilla olevan takaiskarissa jonkinlainen sokkasäätö, mutta tässä etuiskarin kuvassa ei näyttäisi olevan säätöä ollenkaan. Paras vaihtoehto olisi varmaan kokeussäädettävä sarja, mutta hintaa näyttää FK:llakin olevan halvimmillaan noin 1600 euroa.
EDIT: linkit korjattu toimiviksi
Paljonko teillä ässän omistajilla on mittaa pyörän navasta lokarin kaareen ja paljonko on tällöin maavara matalimmillaan? Onko ideoita millä saisin noin 10 milliä lisää korkeutta katsastukseen vaihtamatta alustasarjaa? Lueskelin tuosta ufo/vanne topicista muillakin olleen samanlaisia ongelmia. Teppo kehui tuota H&R / bilstein settiä hyväksi, olisiko sulla Teppo antaa noita ym. strategisia mittoja ja kenties kuvaa sivuprofiilista? Tässä kuvassa näyttäisi Konilla olevan takaiskarissa jonkinlainen sokkasäätö, mutta tässä etuiskarin kuvassa ei näyttäisi olevan säätöä ollenkaan. Paras vaihtoehto olisi varmaan kokeussäädettävä sarja, mutta hintaa näyttää FK:llakin olevan halvimmillaan noin 1600 euroa.
EDIT: linkit korjattu toimiviksi
Comment