Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 kumi- ja muovilistojen hoito (ulkopuoli)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B8 kumi- ja muovilistojen hoito (ulkopuoli)

A4 B8 jossa ei ole kromisia ikkunalistoja vaan mustat listat. Tässä kuva jos kiinnostaa.
    Pitäisi löytää hyvä muovin+kuminhoitoaine joka elvyttäisi kaikki ikkunoiden ympärillä kiertävät listat.
    Varsinkin nuo kumisemmat listat ovat jo melko harmaat, ja nyt kun on auto muuten vihdoin vahassa ja rengaskiiltokin paikallaan niin näyttää aika törkeeltä tuollaiset listat.

Kaupoissa on miljoonaa eri tököttiä tyrkyllä, joten nyt kaipaisin tähän hyviä vinkkejä :)
    Mikä aine toimii Audin listoille?

(Hämmästyksekseni en searchilla nyt löydä että tästä olisi spesifisesti keskusteltu. Joten nyt yhden epäonnistuneen kokeilun jälkeen kysyn neuvoa.)
    Viimeksi muokannut Dmind; 22.8.2016, 10:32.

Itse olen käyttänyt monen eri kokeilun jälkeen Meguiarsin muovin hoito- ja puhdistusainetta. Tähän astisista paras, toki ei sekään montaa pesua kestä pinnassa.

Comment

AG:n ainetta olen itse käyttänyt. Vertailukohtaa ei ole, mutta useamman pesun kyllä kestää. Jos tiedossa on parempi aine, niin mielelläni minäkin kuulisin.

Comment

Oolrait, kiitoksia näistä!

Koska Motonet sattuu olemaan mulla melkein naapurissa niin lähdenpä kokeilemaan purkki kerrallaan mitä sieltä löytyy. Varmaan järjestyksessä AG, Sonax, Turtle...

Comment

Tulipahan testattua ekana Sonaxin muovinkirkastetta.
          Toimii aanelkussa oikeastaan kaikkeen muuhun todella hienosti, paitsi juurikin noihin kumisiin ikkunan alalistoihin, jotka jäävät harmaaksi muuhun autoon verrattuna. Testasinpa sitten myös josko Sonaxin rengaskiillote toimisi siihen, mutta kun ei.

Varmaan sitten AG:ta seuraavaksi koittamaan.

Comment

AG:sta on hyviä kokemuksia. "Elvyttää" mustia muovi- ja kumiosia sekä renkaita selvästi, joskaan ei kestä hyvin kauaa pinnassa.

Comment

Varmaan noihin käy samat mömmöt jotka on tarkoitettu renkaisiin. Meguiars Endurance Tyre Gel toimii hyvin renkaisiin ja kestääkin jonkin verran.

Comment

Olen käyttäntr Aerospace 303 suoja-ainetta. Se on vesipohjainen ja tosi helppo käyttää ja toimii mielestäni hyvin. Liuotinpohjaista muovinhoitoainetta ei taida enää helposti löytää, mutta nämä vesipohjaiset on kyllä kivempia käyttää vaikka vähän useammin joutuisikin suihkauttamaan.

Comment

Working...
                X