Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100/C4 Etuvetoisen keulan vetely oikealle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100/C4 Etuvetoisen keulan vetely oikealle

    Mistä lähteä etsimään vikaa, auto heilauttaa rattia oikealle voimakkaammassa kiihdytyksessä, ja alkoi rengas ottamaan kiinni sisälokasuojaan etuosaan kääntäessä yhtäkkiä. Hitaasti edestakaisin peruuttaessa/eteenpäin ottaessa kuuluu pieni klikkaus ääni. Heilahdus vain n. 3-5mm koska ennen ei ottanut eteen kiinni kääntäessä.
    Alatukivarret on vahdettu molemmin puolin uudet, vakaajan kumet on uudet, oikea vetonivel on uusi, oisko vasen menossa samaan aikaan?
    Apurunko irti? Iskarin yläpää?

    #2
    Tuliko siihen vakaajan ja tukivarren liitokseen ne metallikupit oikein?

    Comment


    • #3

      Eikös tuo ole niinku irti ja entinen?

      Comment


      • #4
        Ettei puuttuisi prikka? Jos näin, niin kannattaa sahata asentajalta kädet irti.

        Comment


          #5
          Kyllä tuosta puuttuu just se metallikuppi/prikka joka pitää ton kumin paikoillaan.

          Comment


          • #6
            Tuosa on vain kumi. Ei hyvää päivää. Laittakaa kuva tähän oikeaoppisesta paketista.

            Comment


            • #7
              Nii se on toisellakin puolella. Eli molemmin puolin täytyisi olla metallia?

              Comment


                #8
                Juu, molemmin puolin kumipuslia metallikupit/prikat. Ei ny yhtäkkiä löytyny hyvää kuvaa, mutta tästä saanee osviittaa:

                Comment


                • #9
                  Hengenvaarallista korjaamopalvelua tm.
                  Viimeksi muokannut VWarre-00; 21.8.2016, 18:40.

                  Comment


                  • #10
                    http://www.skg.fi/tile006/audi_a6/pic/pic162.jpg

                    Lähde http://www.skg.fi/tile006/09032014.html

                    Ei voi oikeasti mikään korjaamo tehdä noin paskaa ja vaarallista jälkeä? Ymmärrän että jossain amiksessa, tai humalassa, mutta että korjaamossa. Tuollaista mokaa ei oikein selitellä enää millään inhimillisellä virheellä.

                    Comment


                    • #11
                      Mitä tehdä kun kiistävät puslien kuppien olemassa olon (tietenkin). Eikös ne ois sillon täytynyt hommata jos niitä ei ollut?

                      Comment


                      • #12
                        Ja hieman epäilen koska auto on forumilaisen tekele...

                        Comment


                        • #13
                          Ei ne tukivarret siellä olisi pysyneet edellistä puolta miljoona paikoillaan, jos kuppeja ei olisi ollut aiemmin. Vai kuinka hyvin ne pysyivät nyt uusilla puslilla?

                          Comment


                          • #14
                            8.6 laitettu. Viime viikonloppuna antautu vasen.

                            Edit:
                            29.8 Huoltoliike kiistää kaiken. Riitautan asian. Auto perjantaina huoltoon muualle. 50e osien takia kauhia vaiva, toki vielä muutakin särkyi.
                            Viimeksi muokannut VWarre-00; 29.8.2016, 17:36.

                            Comment


                              #15
                              Toi on aikas v-mäinen saada itsekseen paikoilleen ilman että kirraa sen paikalleen esim. räikkäliinalla. Itse en saanut sitä paikoilleen kuin kaverin avustuksella.Täysin vastuutonta touhua jos korjaamo ollut asialla, saahan sen tuollai helposti kiristettyä mutta ei se järin pitkäaikainen ratkaisu ole.

                              Comment


                                #16
                                Vakaajantako? Ei sen niin paha ole, kun vaan nostaa molemmat etupyörät ilmaan. Toinen maassa se on melkosta taistelua.

                                Comment


                                  #17
                                  Ja samalla irroittaa vakaajan apurungosta niin todella helppo homma.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Taas on Audi iskussa. Uudet puslat ja lautaset ja jopa mutterit vaihdatin ja 4-pyöräsuuntauksen. Vasen rengas on tosiaan erään jo tarkkasilmäisenki forumilaisen mukaan ja suuntauksen teettäneen asentajankin mielestä hivenen taempana kuin oikea rengas.

                                    Säädöt on tapissa ja myös camberit meni tappiin kun on h&r 40mm jouset. Liekkö tuolla rengasta kuluttavaa vaikutusta, jotain asteen luokkaa vai prosenttiako tuo lukema nyt sitten on. Mikä lie sitten tuon aiheuttaa että on taempana?

                                    Comment


                                      #19
                                      Apurungon asento.
                                      Viimeksi muokannut Jari74; 2.9.2016, 18:29.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Tuo kävi mielessä koska apurunko on käytetty irti ja maalattu ylitte. Millaset säätömahdollisuudet siihen on vai puslajumppaa siihenki?

                                        Comment


                                          #21
                                          No jos puslat väljät niin tuo liikkuu enemmän, mutta on tuossa säätövaraa vaikka kaikki on uutta. Just säädin omasta tuota pari viikkoa sitten. Vielä pitää auto kiikuttaa 4-pyörä suuntaukseen (kaikki puslat/nivelet vaihdettu)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X