Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 ajovalojen automaattinen korkeudensäätö ei toimi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B7 ajovalojen automaattinen korkeudensäätö ei toimi

Autossa bi- xenonit ja valojen automaattinen korkeudensäätö ei enään toimi ja fis-näytöllä myös kuvake asiasta jossa huutomerkki ja ajovalon kuva. Ennen se saattoi satunnaisesti näyttää fis-näytöllä tuota vikakuvaketta mutta nyt se palaa koko ajan. Kun laittaa virrat päälle ei tee ajovalot enään ylös-alas liikettä. Tämä taitaa vaikuttaa myös katsastukseen? Mitä kaikkea minun tarvii alkaa uusimaan että saan vian korjattua? Onko kyseessä kalliskin remontti ja onko helppo tehdä työ myös itse?

Juriseeko säätömoottorit? Jos ei niin sulakkeiden tarkastus. Itellä focuksessa tuli katsastuksesta korjauskehotus. Sulakkeet ehjät eikä moottorit ääntäneet. Irrotin säätörullan ja rassasin ja öljysin niin alkoi toimimaan.

Comment

Minulla oli samat oireet. Keulan asentotunnistimen johto oli poikki. Kuskin puolen pyörä irti niin tunnistin näkyykin jo. Tunnistimesta noin 10 cm:n päässä johdot sukeltaa suojakuoreen johon oli hankautunut ja mennyt poikki. Halpa ja helppo korjata itse. Kolvilla ja kutistesukalla pääsee jo aika pitkälle. :)

Comment

Keulan asentotunnistimen johdoista on oma lanka:
        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=135157

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viesti
          Minulla oli samat oireet. Keulan asentotunnistimen johto oli poikki. Kuskin puolen pyörä irti niin tunnistin näkyykin jo. Tunnistimesta noin 10 cm:n päässä johdot sukeltaa suojakuoreen johon oli hankautunut ja mennyt poikki. Halpa ja helppo korjata itse. Kolvilla ja kutistesukalla pääsee jo aika pitkälle. :)
          Kiitos vinkistä. Täytyypä tarkistaa v-loppuna että onko johtoa päässyt hinkkautumaan poikki. Tekikö sullakin niin että ensin sillon tällöin syttyi fis näytölle tuo lampun kuva huutomerkki kans ja sitten alkoi lopulta palamaan koko ajan? Joo ei surise moottorit nyt ollenkaan ja ei liiku kumpikaan umpio/valo ylös-alas kun laittaa auton käyntiin. Eiköhän se oikea liiton sieltä renkaan takaa löydy

Comment

Working...
          X