Kunhan tekee tuon käsittelyn tarpeeksi ajoissa. 100:sta kun viimeksi hammastangon purkasin, oli osasta tiivisteistä valehtelematta jäljellä enää murusia öljyn seassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Viallinen POMMI!
Collapse
X
-
Ei taida laittamani Forte nyt auttaa. Välillä vuotaa niin reilusti, että piippaa joskus ajossakin. Olisko joku tiiviste nyt sitten mennyt tuosta tehostajasta. Mistähän edullisesti tehostajan löytäisi ja olisko kenelläkään varaosanumeroa? Löysin varaosanumeron polkimen takaa 8A1612097.
E: Kysyin merkkiliikkeestä tehostajaa. Hinta 577e ja pitäisi muka uusia samalla pääsylinteri ja käyttövipu. Pääsylinterillä hintaa 430e. Taidan etsiä käytettyä. Samaa löytyy coupe quattrostakin, joten ei pitäisi olla mahdoton tehtävä.Viimeksi muokannut JPH70; 5.10.2007, 15:49.
Comment
-
Vuoti ainakin 5 vuotta, ennen kuin hammastanko meni tuohon jamaan. Yhtenä hellepäivänä kilahti lopullisesti. Meni säiliö tyhjäksi reilun kilometrin kauppareisulla. Pihasta kun peruutti tielle jäi öljyvana. Tarkemmalla tutkiskelulla hammastangosta lensi valehtelematta raidetankojen kohdalta pyöriä käännettäessä sentin paksuinen loro kaaressa ilmaan.
Comment
-
Tuli jarrutehostajakin vaihdettua ja vieläkin harvoin piippailee tyhjäkäynnillä jarruttaessa mutkassa. Mikähän tehostajan pumpun jarrupuolen tuotto pitäisi olla, jos sen nyt vaikka seuraavaksi testaisi. S2foorumilla oli min. 300ml/min. Pitääkö paikkansa? Painemittarin kai saa liitettyä sinne painekytkimen tilalle? N. 0.6mm on pumpun akselin suuntainen välys. Kertooko se mitään?
Comment
-
Kyllä jarrut on ihan oikein toistaiseksi toiminut. Jarrutuntuma parani, kun vaihdoin tehostajan. Ei ole hälytellyt aamun ensimmäisissä starteissakaan. Eikä piippaillut tänään kauppareissullakaan. Piippailu kovin satunnaista. Ei vaan osaa olla levollisin mielin, kun hälyjä tulee. Varsinkin jarruista.
Comment
-
Niinhän se perhanan piippailu todellakin loppui, kun lisäsin jarrunestettä max. merkkiin. Oli kyllä yli puolenvälin, mutta ei näköjään riittävästi anturille. Ärsyttävää, kun ei tuollaista itse tajunnut. Kiitokset taas.
Ps. Vaihdoinpa pari vuotta palasina olleen kytkinpolkimen jousen. Ai, että kun on kiva pykältää notkealla kytkimellä.
Comment
-
AJN
Epäilty:
Pommi.
Oireet:
Vihreätä kultaa vuotanut jo tovin aikaa. Pinta kun laskee alarajalle tai joskus senkin alemmas niin autocheck herjaa punaista huutomerkkiä. Korjaantunut nesteen lisäyksellä.
Ohjaustehostus toimii normaalisti.
Poljin on "kova" kuten ei olisi tehostusta lainkaan. Jarrut kuitenkin löytyy kun painaa poljinta kovemmin. Brrr, hirvittääkin ajatus autosta ilman jarruja...
Autocheck herjaa punaista huutomerkkiä koko ajan, valo ei sammu.
Voiko ko. keksinnöllä ajaa? Voiko esim. rikkinäinen jarruletku aiheuttaa moista? Ilmaa systeemissä tms. Jarrunesteen pinta on kuitenkin ok.
Että näin arvon raati. Apuva, kuten jo James Potkukelkka kaksikymmentä vuotta sitten karjui.
Comment
-
Jos pommilta säiliölle tulevasta paluuletkusta ei tule käydessä nestettä, niin paine on liian alhainen (pumpussa kaksi piiriä, jarru ja ohjaustehostin)= pumppuvika.
Jos taas nestettä virtaa, niin paineensäädin viallinen ja se sijaitsee pommissa, eli silloin pommi vaihtoon.
Noin sen testauksen pitäisi ymmärtääkseni mennä.
Comment
-
AJN
Vaikuttaa siltä että pommi on sanonut sopimuksen irti. Tuo jarruhommahan on selvä. En vain yhtäkkiä tullut ajatelleeksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2 Näytä viestiSanoisin että autossa on alipainetehosteiset jarrut joten pommia ei ole.
ABS valo sammuu , jarrut toimii ,ABS "potkii" , jarru nestettä ei häviävä ... eli mitä kannatasi tutkia j auto a6 96 2.6
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiHydrauliikkanesteen pinta myös tarkastettu?Viimeksi muokannut wiking; 18.1.2008, 15:28.
Comment
-
Saksan ebaysta hakusanalla drückspeicher, löysin itelle pommin hintaan 125€ postikuluineen. Uusi ja toiminut ainakin vuoden jo. En oo varma kirjoitinko oikein, kuka osaa saksaa, voi varmistaa.
Comment
-
Joo hakusana oli druckspeicher ja olipas hinnat noussu! Yhden letkulinjan jouduin teettää liikkeessä, mut muuten oli plugandplay.
Comment
Comment