Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Kuskinpuolen etuiskarista karkas kaasut/nesteet pihalle. Autossa on Bilstein b12 pro kit. Onko kellään tietoa onko vaimentaja b6 vai b8 mallia. Onko iskunvaimentimessa vaihdettavaa patruunaa vai meneekö koko tolppa vaihtoon?
Painelin kuskin kulmaa alaspäin enkä saanut hievahtamaankaan. Luulisi että kun kaasut/nesteet häviää niin vaimentajan vastustuskyky häviäisi, näin ei kuitenkaan ole? Vai olenko ajatusteni kanssa ihan väärässä =)
Viimeksi muokannut n0nn1; 15.9.2012, 14:37.
Perustelu: eihän ne nestevaimentajat olekkaan. mut silti kaari on jo kolmatta päivää märkä =)
Kuskinpuolen etuiskarista karkas nesteet pihalle. Autossa on Bilstein b12 pro kit. Onko kellään tietoa onko vaimentaja b6 vai b8 mallia. Onko iskunvaimentimessa vaihdettavaa patruunaa vai meneekö koko tolppa vaihtoon?
Siis se iskari on siellä "tolpan" sisällä, eli iskari vaihtoon.
Painelin kuskin kulmaa alaspäin enkä saanut hievahtamaankaan. Luulisi että kun nesteet häviää niin vaimentajan vastustuskyky häviäisi, näin ei kuitenkaan ole? Vai olenko ajatusteni kanssa ihan väärässä =)
Kyseessä kuvanmukainen ongelma. Ominaisuus tämä ei varmaan ole. Vaihdettiin iskarien yläpään laakerit ja kumit mutta ongelma ei korjaantunut. Yläpään kuppi kiristetty pohjaan asti, mutta iskarit pääsevät silti lonksumaan.
Kuva ennen kumin vaihtoa Sen jälkeen välys ehkä 4mm.
Onhan noihin nähnyt jonkun sorvanneen laipan väliin ja samallahan siinä tolppakin hieman lyhenee. Muistaakseni Fordissa olen nähnyt vastaavia ratkaisuja.
Comment