Ongelma on juuri tämä. Tänään vaihdettu uusi letku rintapellistä tehostimeen jossa tulee siis takaisku mukana, ei apua. Kun auton sammuttaa jarru pohjassa niin tuntee kuinka poljin alkaa pikkuhiljaa nousta. Ajossa jarrut on hyvät. Kokeilin tyhjäkäynnillä ruiskuttaa kliineriä siihen tehostimen kumiin jossa se letku on kiinni mutta ei ollut mitään vaikutusta. Mistä se nyt voi vuotaa? Pääsylinterin tiiviste? Porasin vanhasta letkusta takaiskun kokonaan pois sillä ajatuksella että saisi siitä testiletkun mutta ongelmaksi tuli että millä saan tehtyä sinne tarpeeksi alipainetta kun imemällä ei tahdo tulla mitään. Sen vähän mitä sai imettyä niin kielen sai kyllä tarttumaan letkun päähän.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Jarrutehostimesta katoaa paineet B6
Collapse
X
-
Tämäkin selvisi. Liekö joskus ollut vettä tehostimen sisällä ja jäätynyt ja se on pullistanut tehostimen koteloa jonka seurauksena vuoti ilmaa tehostimen ja pääsylinterin välistä. Uusi käytetty tehostin tuli tänään ja ihan toisella tavalla pääsylinteri istuu siihen. Jarrut ovat siis toimineet ihan normaalisti, tuo nopea kovettuminen vain laittoi epäilemään että jotain on vialla.
Comment