Kun huollossa vaihdatin puslat niin samalla vaihdatin iskarit konin keltaisiin.
Oletteko testanneet mitkä säädöt ovat parhaat S3:ssa?
Mulla 1,5 kierrosta jokaisessa ja perä tuntuu hyvinkin irtonaiselta isoista nopeuksista jarruttaessa.
Luultavammin perä turhan tiukalla jolloin myös iskarin ulostulo hidastunut.
Tietysti kivasti pääsee kääntymään kun perä lähtee valmiiksi hivenen alta, mutta kun kadulla ajelee niin ei kovinkaan turvallinen eikä todellakaan miellyttävä ilmiö..
Huomenna pitäisi säätää kunnolla kun samalla vaihdetaan yksi tolppa jonka säätö jäi heti kättelyssä jumiin.
Lähinnä tuon takapään jäykkyys kiinnostaa, ettei tarvitsisi useita kertoja purkaa.
Etupäähän onkin helppo säätää.
Eli vielä kiteytettynä, katuajoon / pieneen rataräppäilyyn, paljonko kiristäisin perää ja paljonko etupäätä?
Säätö 0-2 kierrosta.
Oletteko testanneet mitkä säädöt ovat parhaat S3:ssa?
Mulla 1,5 kierrosta jokaisessa ja perä tuntuu hyvinkin irtonaiselta isoista nopeuksista jarruttaessa.
Luultavammin perä turhan tiukalla jolloin myös iskarin ulostulo hidastunut.
Tietysti kivasti pääsee kääntymään kun perä lähtee valmiiksi hivenen alta, mutta kun kadulla ajelee niin ei kovinkaan turvallinen eikä todellakaan miellyttävä ilmiö..
Huomenna pitäisi säätää kunnolla kun samalla vaihdetaan yksi tolppa jonka säätö jäi heti kättelyssä jumiin.
Lähinnä tuon takapään jäykkyys kiinnostaa, ettei tarvitsisi useita kertoja purkaa.
Etupäähän onkin helppo säätää.
Eli vielä kiteytettynä, katuajoon / pieneen rataräppäilyyn, paljonko kiristäisin perää ja paljonko etupäätä?
Säätö 0-2 kierrosta.
Comment