Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 ovenkahvat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• RS4 ovenkahvat

Onko joku joskus kysellyt merkkiliikkeestä tuollaisien RS4 B5 ovenkahvojen ja peilien saatavuutta ja hintaa? Nehän on sellaiset "matta-alumiiniset". Vai saako vastaavia jostain tarvikkeena?

Olen vain unelmoinut vaihtavani autooni sellaiset ovenkahvat ja peilit. Ikkunoiden listat täytyy varmaan unohtaa koska mulla on ei ole avant.

Saakohan tuollaista pintaa helposti aikaan maalaamalla? Mitä materiaalia takaluukun kahva on(?)...siihen kanssa tuollainen mattapintainen käsittely sopisi.

Minun tietääkseni RS4:ssä ei ole alumiinisia ovenkahvoja, eikä niitä näy AKTEssakaan. Ne kyllä on jotain valumetallia, mutta maalatut. Noista omistakin voisi saada alumiinin näköiset hiomalla ja kiillottamalla ne, mutta saattavat hapettua. Tuohon on myytävänä kromisia kahvan "kuoria". Se oven kahvan pintaosa on irroitettavissa erikseen, koko kahvaa ei tarvitse sen takia ostaa. Pintaosa maksaa 63?.

Takaluukun kahva on myös jotain valumetalliseosta, senkin saa hinkattua kiiltäväksi, ja sekin tuppaa hapettumaan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja okkim
      Takaluukun kahva on myös jotain valumetalliseosta, senkin saa hinkattua kiiltäväksi, ja sekin tuppaa hapettumaan.
      :| Ai tuppaa vai? ;) Ei kai kukaan nyt vaan oo menny sitäkin kiillottamaan?
      Joo eli kattokaiteet ja muut oikeeta alumiinia olevat osat vielä kiillottaakin ja pitää kohtuullisella työllä kiiltävinä, mutta juuri esim. tuo takaluukun kahva on jotain seosta, ja hapettuu & tummuu turhan nopeasti. Siis todella nopeasti.

En suosittele.

Comment

Juu, muistin tuon sinun manauksen, ja siksi tuon sanoinkin ;)

Comment

Juu ei ole näköjään RS4 audissa alumiinisia ovenkahvoja. Jossain audissa semmoset kait täytyy olla...mistähän sen muuten päähäni olisin saanut.

Comment

Working...
          X