Hakusassa olisi joku edullisemman pään nelivetopeli ja kiinnostavimpia budjettiin mahtuvia vaihtoehtoja näyttäisi olevan A3/S3 noin '99-02 väliltä tai A4 avant '99-03. Todennäköisimmin 1.8T-koneella.
Suurin huolenaihe etsinnässä itsellä on pelleiltään hyvän yksilön löytäminen, ruosteiden korjailu kun on ihan vihonviimeistä puuhaa mitä haluaisi tehdä. Tekniikkapuolen korjailu ja ehostus ei niinkään pelota. Eli nyt sitten askarruttaa mahtaako näissä mainituissa olla ruosteherkkyyden suhteen merkittäviä eroja, mitä kannattaisi huomioida ostatteluvaiheessa? Ihan alkupään A3:sta on itselläkin huonoja kokemuksia tässä suhteessa ja mitä noita näkee liikenteessä ja myynnissä, niin näyttävät järestään olevan melko kukkivia. Mutta onkohan noihin tehty 8L-mallisarjan aikana jotain parannuksia ruostesuojaukseen? Jostain syystä 2000-luvun puolelta olevat yksilöt näyttäisivät olevan yleensä jonkun verran paremmassa kunnossa. Entäs onko A4 tässä suhteessa paremmin onnistunut luomus ja onko siinä ratkaisevaa eroa B5- ja B6-mallien välillä?
Suurin huolenaihe etsinnässä itsellä on pelleiltään hyvän yksilön löytäminen, ruosteiden korjailu kun on ihan vihonviimeistä puuhaa mitä haluaisi tehdä. Tekniikkapuolen korjailu ja ehostus ei niinkään pelota. Eli nyt sitten askarruttaa mahtaako näissä mainituissa olla ruosteherkkyyden suhteen merkittäviä eroja, mitä kannattaisi huomioida ostatteluvaiheessa? Ihan alkupään A3:sta on itselläkin huonoja kokemuksia tässä suhteessa ja mitä noita näkee liikenteessä ja myynnissä, niin näyttävät järestään olevan melko kukkivia. Mutta onkohan noihin tehty 8L-mallisarjan aikana jotain parannuksia ruostesuojaukseen? Jostain syystä 2000-luvun puolelta olevat yksilöt näyttäisivät olevan yleensä jonkun verran paremmassa kunnossa. Entäs onko A4 tässä suhteessa paremmin onnistunut luomus ja onko siinä ratkaisevaa eroa B5- ja B6-mallien välillä?
Comment