Juu kuulemma aamulla auto työn alle ja seuraavan päivän aamuna saa hakea.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vaha
Collapse
X
-
Tässäkin threadissa haukuttu Meguiarsin NXT-vahaa, mutta onko kyse siis jostain pikavahasta vai siitä Tech Wax 2.0? Tuota 2.0:Aa olen kokeillut, mutta asiasta mitään tietämättömänä vaikea sanoa ihmeempää arvostelua aiheesta :P
Entäs Autoglymin tuotteet, kuten High Definition Wax?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja makelja Näytä viestiAG:n HD wax on hyvä, mutta myös kallis. Itse käytän Meguiarsin #16:tta. Kestävä ja sopuhintainen.
Toi HD Wax taitaa halvimmillaan olla joku reilu 50e, mut siin vissiin tulee mukana tyynyt ja liinat yms?
Comment
-
Vedin tänään glymin pesu + savi + hd cleanser + hd-waxin.
Vähän oli savetus työläs, kun oli todella likainen pinta, mutta hyvä tuli. Cleanser vei hyvin kyllä kuolleet itikat, vaikka savikaan ei ihan kaikkea tahtonut ottaa. Vaikka tuo HD-wax onkin aika raskas kiillottaa, niin hienon ja syvän kiillon se jätti kyllä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiMitäs kampetta Kenax nyt vahailee, mattaharmaata urssia? Vai eikö se ole enää maddaharmaa?
Comment
-
Ei tullut otettua kuvia ennen vahausta,mutta tässäpä muutama huonompi kuva vahauksen jälkeen.
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/1-media.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ka11e Näytä viestiEi tullut otettua kuvia ennen vahausta,mutta tässäpä muutama huonompi kuva vahauksen jälkeen.
http://ka11e.kuvat.fi/kuvat/Audi/1-media.jpg
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja bonus Näytä viestiOlispa ittelläki nuin hieno maalipinta..
Kolmen tunnin jynssäyksellä siitä tuli suht näyttävä :)
Comment
-
Riippuu autosta. Kaverin Mazdassa on lakaton punainen väri ja siinä näkee haalistuman selkeästi. Tuo oma vanhempi Golf on lakallinen punainen ja se kiiltää aivan eri tavalla vielä 14v. jälkeenkin, varsinkin nyt kun on myllytetty ja kunnon vaha pinnassa.
Comment
-
Ehkä Bilt Hamberin Auto-balm sopis toho meikkaavaks vahaksi. Myllyttämällä ne naarmut parhaiten saa pois.
Comment
-
Collinite 915 passaa black holen päälle tosi hyvin, oli oikeastaan auton väri mikä tahansa. Levitys & kiilloitus on aika tarkkaa ko. vahalle tai tästä saa tehtyä itselleen melkoisen hinkkausurakan jos antaa vahan jässähtää kunnolla kiinni ;)
Jos nuista kolmesta ehdottamastasi vahasta pitäis valita, niin kolikolla heittäisin ensimmäisen ja kolmannen ehdotuksen välillä.
Comment
-
Tuli ostettua siis tuota colliniten 476S vahaa.. Tällästä kiintetää en ole ennen käyttänyt, niin voisiko joku pitää minulle pienen mika kurssin, kun ei tässä paketissa ole edes suomenkieltä. Eli siis Käytänkö pyörivää liikettä? kauan vahan kannattaa antaa kuivua? käytänkö kuivaa vai kosteaa rättiä?
Sen tiedän että jos liian kauan kuivuu nii sitte tulee paljon lisä hommia =)
Comment
-
Itse olen 476S:n levittänyt vedellä kostutetulla, nihkeällä levityssienellä ns. "paneli kerrallaan"-menetelmällä. Kuivumisaikaa noin 5-10min lämpötilasta riippuen ja kiillotus joko trasselilla tai kiillotusliinalla käsipelillä hinkaten. Joku muu tekee varmaan toisella systeemillä, mulla on toiminut tämä tapa ihan hyvin ja ei ole tarvinut hinkata ylimääräistä yhtään.
Comment
-
Noita Colliniten vahoja ei kannata sit levitellä mitään paksuja kerroksia, vaan ihan niin ohuelti et just huomaa et siinä on vahaa pinnassa. Kuivuu tosi nopeesti ja on helppo kiillotella pois. Tällä keinoin voi käsitellä vaikka koko auton kerralla, ja toistaa käsittelyn sit toiseen kertaan, niin varmistuu et on tasaisesti koko auton päällä.
Comment
-
hapelton1
Alkuperäinen kirjoittaja hapelton1 Näytä viestiItsellä juuri tuo Meguiarsin #16 on toiminut parhainten. Kesto on ollut paras. Collinite 476s on myös ok, mutta vaikeampi työstää. AG:n HD oli pettymys juuri tuon keston takia.Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.2.2013, 11:57.
Comment
Comment