Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madallusta, no totta tosiaan...!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Tällainen ketju löytyi ja vaikka wanha onkin niin jatketaan tätä.

    Omalla -08 S5 coupella on ajettu jo 170tkm ja vaikka en nyt oletettavasti alkuperäisessä alustassa mitään vikaa ole huomannutkaan niin uuden television sijaan ajattelin sijoittaa vähäiset varani Audin alustasarjaan. Onhan tuossa pulkassa jo kilometrejä sen verran että varmasti alustan ominaisuudet eivät ole enää terävimmillään.

    Eräs kaveri suositteli kiinteästi madaltavaa alustaa ja oman laiskuuteni tuntien en säädettävän alustan ominaisuuksia varmasti tarvitse ensimmäisen säädön jälkeen. Onko noissa kiinteissä alustoissa vaaraa että jää esim. "keulimaan" tms, kun ei säätömahdollisuuksia ole? En ole ennen autoihini alustasarjaa asentanut joten kokemuksia ei ole kummastakaan tapauksesta. Mitään halpaa skeidaa en halua sillä alkuperäinen ässän alusta on tuskin ihan huonoimpia.

    Sitten se visainen kysymys, eli mitä sarjaa suosittelisitte? Madallus saisi olla sellainen että tuollaiset kuoppaiset työmaatiet ja hidastetöyssyt menisi vielä varovaisesti ajaen ilman suurempia vaurioita. Audizinen kuvagalleriaa tutkiessani ison veden takana taitavat asennella aika paljon H&R:ää. Onko noista kokemuksia ja mitä muita alustan osia siitä kannattaa uusia samassa yhteydessä?

    Comment


    • #32
      H&R low version jos pelkkiä jousia. Jos tolpat kylkeen nii ottasin suosiolla säädettävän koska aina niissä jousissa on se vaara keulimiseen. Ne on hinnalleen kuitenki niin samoissa ja saapaha varmuudella sitte oikeaan korkeuteen.
      Suosituksia niin Eibach prostreet-S tai H&R coilit. KW on jakanu jo maailman sivun mielipiteitä, mutta jos sieltä nii kw1 tai 2..
      Viimeksi muokannut Tomppis; 1.3.2015, 10:09. Perustelu: Sanojen lisäilyä..

      Comment


        #33
        Tuomaksen kommenttiin hintaerosta voin kyllä yhtyä ja sen takia itsekin valitsin säädettävän Eibachin Pro-Street S alustasarjaan C5:een ja vajaan vuoden kokemuksella hyvin tyytyväinen olen ollut. Toinen seikka hintaeron lisäksi oli se, että säädettävällä saa korkeuden hierottua sopivaksi.Tuolla Eibachin sarjalla ainakin C5:n saa niin tonttiin, että ajaminen käy mahdottomaksi. Jos säästää haluaa ja katsoo halvimmat mahdolliset madallusjouset ja iskunvaimentimet, eroa saa hyvinkin kasvatettua.

        Comment

        Working...
        X