Monilla auton omistajilla on se tapa, että täytyy alkaa autoa hiukan niinkuin "parantelemaan". Tässä rakentelun tuoksinassa joskus saattaa ne ajo-ominaisuudet hiukan huonontuakin, mutta näyttäähän se hyvältä, jotainhan on uhrattava näyttävyyden alttarilla.
Asiaan, meikäläinenkin viikonloppuna sortui hieman "parantelemaan" autoa, ja tuli asennettua madallussarja, tarkoitus oli madaltaa noin 30 mm.
Jouset vaihdettu, ja mittaus, jaaha madallusta tuli sitten 50 mm eteen ja 40 mm taakse. Ei tiennyt oikein kumpaan suuntaan ne suupielet oikein pitäisi laittaa. Tässä iässä tuo madallus on ehkä jo liikaa.
En vielä paljasta sarjan merkkiä, mutta luvattu madallus oli 35 mm. Onkohan näitä meikäläisen avantteja, toimitettu erilaisilla jousilla, eli olisikohan autossa ollut sitten joku järeämpi jousitus, että sen takia olisi hieman normaalia korkeampi? Alkuperäiset iskarit eivät varmaakaan tykkää kovin hyvää tälläisestä madalluksesta.
Mitähän muilla mahtaa olla etäisyydet navasta kaareen, olisi mukava saada hieman vertailupohjaa. Itse olen vasta mitannut maasta kaareen (205/60 15 renkailla) edessä 61 cm ja takana 62 cm.
Asiaan, meikäläinenkin viikonloppuna sortui hieman "parantelemaan" autoa, ja tuli asennettua madallussarja, tarkoitus oli madaltaa noin 30 mm.
Jouset vaihdettu, ja mittaus, jaaha madallusta tuli sitten 50 mm eteen ja 40 mm taakse. Ei tiennyt oikein kumpaan suuntaan ne suupielet oikein pitäisi laittaa. Tässä iässä tuo madallus on ehkä jo liikaa.
En vielä paljasta sarjan merkkiä, mutta luvattu madallus oli 35 mm. Onkohan näitä meikäläisen avantteja, toimitettu erilaisilla jousilla, eli olisikohan autossa ollut sitten joku järeämpi jousitus, että sen takia olisi hieman normaalia korkeampi? Alkuperäiset iskarit eivät varmaakaan tykkää kovin hyvää tälläisestä madalluksesta.
Mitähän muilla mahtaa olla etäisyydet navasta kaareen, olisi mukava saada hieman vertailupohjaa. Itse olen vasta mitannut maasta kaareen (205/60 15 renkailla) edessä 61 cm ja takana 62 cm.
Comment