Tarkoitus olisi maalata nuo mustat helmalistat korin väriin mutta nuo ovien alalaidoissa olevat kumilistat on melko pehmeitä, joten pysyykö niissä mikään maali... Muutkin on varmaan tuskaillut ko. ongelman kanssa, joten onko maali pysynyt vai saako oviin kovemmat helmalistat (joita voisi maalata) jostain järkevään hintaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 (B5) ovien helmalistojen maalaus/maalautus?
Collapse
X
-
Maalautin viime kesänä ja hyvin on pysyny. Pitää vaan osata käyttää joustoainetta. Moni maalari ei mielellään niitä lähe maalaamaan, mutta B&T Automaalaamo juvanmalmilla jopa suositteli sitä mulle. Ei se ihan ympäritaivuttamista kestä halkeematta, mutta normaalikäytössä maalit pysyy ihan hyvin. Kannattaa vaan ostaa kaikki listat uusiks.
Mulla ois vanhat listat kellarissa tyhjänpanttina, jos joku haluaa testata itse miten maalit pysyy. Se olis varman wors case-tapaus, kun vanhoihin listoihin maalaa.
ÄSsässä taitaa olla kovat muovilistat, mutta maksaa enemmän ja vaatii vissiin pikkusen laittoa että saa kiinni. Ja sopiikohan ne vakiohelmojen kanssa.
-
Halvalla oot saanu maalauksen. Mulla tosin maalattiin puskurit kokonaan samalla. muistaakseni takalokarin osuus oli n 500?. Eli pelkkien puskureiden ja listojen osuudeks jäi n. 300?.
Maalarille pitää antaa tunnustusta sävyttämisestä. En olis uskonu että noin hyvin saa maalin sävytettyä samaan väriin muun korin kanssa. Ite kuitenkin osaan kattoa vähän liiankin hyvin maalausjälkeä harrastusten takia.
Comment
-
Sillä maalarilla joka nuo maalasi ei ollut uunia käytössä niin laski hintaa jonkin verran. Ainut mistä huomaa tasoeroja alkuperäisen maalin kanssa on konepelti. Eron huomaa kun katsoo auringon heijastuvan konepellistä ja sen jälkeen esim. katosta. Konepellistä katsottuna auringonsäteet ovat "pikselimäisemmät". Ero ei kuitenkaan ole merkittävä sillä huomasin sen vasta kun aloin oikein syynäämään maalipintaa.
Comment
-
lantti
meitsi tarviais tohon omaan apukuskinpuolen alalistan. sattusko lyötymään ehjää kappaletta? olis tarvetta!!
Comment
Comment