Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 helmojen maalautus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B6 helmojen maalautus

Moro,

Yritin haulla etsiä, mutta ei oikein tuntunut löytyvän. Eli missä olette suorittaneet helmojen maalautuksia auton väriin ja mihin hintaan? Nyt kyseessä aivan tavallinen musta väri, mutta kertokaa kokemukset ja suositukset!

Mustaksi oulussa tullut maalattua S4 listojen kanssa. maaluu kustansi 300 euroa
    (etu,takapuskimet ja helmat)

Comment

Ilmeisesti pääkaupunkiseudulta paikkaa kaipaat. Positiivista on kuulunut suunnalta B & T Automaalaamo Espoon Juvanmalmilla, p. (09) 852 4595. Paljon on kuulemma Audeja maalaillut. Ei välttämättä halvin mutta työnjälki on kiitettävää. Itse maalautin A4:n takadiffuusorin.

Comment

Missä Oulussa saa noin halvalla? Kävin Ruskossa kysymässä eräässä maalaamossa, jonka nimeä en nyt muista ja n. 900e oli arvio etu- ja takapuskurille ja helmoille.

Comment

autopiste kiviniemi. Osat paikoillaan maalattu se selittää vahän hintaa.

Comment

Jooh, unohdin paikan. Mutta PKS kyseessä. Tosin hintavertailun vuoksi muutkin paikat kelpaavat.

Comment

B & T Automaalaamo Juvanmalmilla maalasi konepellin ja ihan kiitettävää jälkeä joskaan perfektionistin mielestä ei kuitenkaan täydellistä...kuitenkin tyytyväinen palveluun sekä laatuun

Comment

B & T Automaalaamo Juvanmalmilla maalasi konepellin ja ihan kiitettävää jälkeä joskaan perfektionistin mielestä ei kuitenkaan täydellistä...kuitenkin tyytyväinen palveluun sekä laatuun
                Samoilla linjoilla. Itse maalautin puskurit, ovien alalistat ja takalokarin. Tuntuu osaavan noi muovin ja kumien maalaukset. Moni ei edes rupee noita kumi-osia maalaamaan. Ei tosiaan halvin, mutta itse vien sinne uudestaa maalattavaksi, jos tarvetta ilmenee. Helsinkiläiselle sopivasti vie bussikin ihan viereen niin ei tartte apukuskia, kun auton sinne jättää.

Comment

Itse olen maalauksissa käyttänyt JMTech:iä (www.jmtech.fi) ja jälki on ainakin omasta mielestäni ollut todella hyvää. Maalautin viimeksi etu ja takapuskurin alaosat sekä molemmat helmat korinvärisiksi syksyllä ja edelleen näyttää oikein hyvältä. Hintakin oli mielestäni vähintäänkin kohtuullinen joten voin lämpimästi suositella. Kannattaa soittaa ja kysäistä.

Comment

Nostetaas vanha aihe ylös.

Tietääkö kukaan n. 200km säteellä Joensuusta hyvää maalaamoa, jossa helmojen maalaus onnistuisi edullisesti? Lehmossa kävin jo yhdessä paikassa kysymässä ja hinta-arvioksi sain 620€! Työtä tästä oli 6,40h , joka tuntuu minusta aika pitkältä ajalta valmiiksi irrotettujen helmojen maalaukseen. Tuntiveloitus 68€ ei sekään ollut kovin edullinen, varsinkin kun kyseessä oli ns. yhden miehen maalaamo.

Comment

Working...
                    X