Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

"Madallettujen A4:sten kuvia tänne".

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #91
    kw v1 nyt paikalla.

    http://www.jusu.juo.nu/B6/IMG_3500.JPG
    http://www.jusu.juo.nu/B6/IMG_3510.JPG

    Comment


    • #92
      Menikös se Jussi sulle se mun vanha alusta? Alkaa näköjään olla tusinavanne tuo LM. Olis pitäny ottaa gt:t....:)

      Comment


      • #93
        ei mennyt, uudet ostin. no eipä noita lm:iä tule vastaa ihan hirveesti. en ainakaan täällä porissa ole toisia nähnyt. varsinkaan kokonaan kiilotettuna.

        Comment


          #94
          Jussi ootko laittanu taaksekki etuvanteet ;)

          Comment


          • #95
            kyllä nyt täytyi laittaa joka kulmaan samanlaiset kunnei muuta oikein ollut tarjolla, kokeilin noita rh:n zw3:sia tohon b6:seen ja ne olivat pikkasen liian leveät tuohon koriin.

            Comment


            • #96
              Alustana kw var 2 ja vanteina 20" Zinikit 235/30 Pirelleilllä...Madallusta "riittävästi"

              Comment


              • #97
                Alkuperäinen tehtaan sport-alusta. Vanteet 18" renkaat 225/40

                http://i287.photobucket.com/albums/l...7/IMG_0421.jpg

                http://i287.photobucket.com/albums/l...7/IMG_0425.jpg

                Comment


                • #99
                  Pakkohan se on lisäillä tänne kuvat omasta autosta, kun vihdoin sai otettua uusilla vanteilla...aikanaan itse pyysin kuvia omia hankintoja varten, joten tässä oma panos avuksi muille.

                  Kyllähän ne vanteet muuttavat autoa toisen näköiseksi, vaikka olisihan ne tuumaa isommat saaneet olla...käytännön syistä päädyttiin 18":iin.

                  Madallus tehtaan -20mm:
                  Vanhalla 225/45/17 vanne/rengas yhdistelmällä
                  Uudella 225/40/18 vanne/rengas yhdistelmällä päivällä ja illalla

                  Comment


                    No tässä ois kuvia tusina b6:sta sport alustalla ja bonrathin jousilautasille. Keula laski n. 1,5cm alkuperäisestä korosta.
                    Audinkuvia
                    Viimeksi muokannut BcV; 5.7.2008, 16:15.

                    Comment


                    • A4 Avant B5

                      Tehtaan sport -20 alustalla:
                      http://lh4.ggpht.com/ronihurme/SH-U1...jpg?imgmax=512

                      Koni 60/40 -jousilla:
                      http://lh5.ggpht.com/ronihurme/SH-U3...jpg?imgmax=512

                      Comment


                      • A4 B6 Avant, pieni ylikoko rengastus 235/40/18 + KW Variante : http://i240.photobucket.com/albums/f.../etuviisto.jpg

                        Edessä madallus ehkä 30-35mm, takana ehkä 30mm.

                        Comment


                        • B6... pieni ylikoko rengastus 235/40/18
                          Mikä ylikoko?Missä?

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                            Mikä ylikoko?Missä?
                            Oikea koko lienee vierintäkehän kannalta 225/40/18? Näin ainakin tähän osti olen luullut :)

                            Edit: Oven karmissa näky olevan 235/45/17, eli taitaa tuo 235/40/18 passatakin ihan hyvin.
                            Viimeksi muokannut zaci; 18.7.2008, 16:59.

                            Comment


                            • Omassa paikallaan KW Street Comfort, madallusta sport-alustaan verrattuna edestä 3cm ja takana 2cm. Kun saan kesärenkaat alle niin säädellään sitte tarkemmin korkeus
                              Jussi_V

                              Ootko mitannu maavaraa, raapiiko roiskeläpät usein? Näyttää hyvältä mun silmään.

                              Comment


                                GT Cupline korkeussäädettävä setti. Talvirenkaiden vaihdon yhteydessä joutui hieman autoa nostelemaan ylöspäin.
                                Ja renkaat 225/40/18

                                http://picasaweb.google.com/op.keran...34498838782130

                                Comment


                                • KuiKelo

                                  En oo mitannu maavaraa, mutta jos kaupungissa ajaa esim, varomattomasti katukivetykseltä alas niin kyllä raapasee.

                                  Comment


                                  • En oo mitannu maavaraa, mutta jos kaupungissa ajaa esim, varomattomasti katukivetykseltä alas niin kyllä raapasee.
                                    Ok. Multa puuttuu nuo kuraläpät, niin voisi ola mulle aika sopiva korkeus tuo.

                                    Comment


                                    • Onkos mm dieselmalleissa matalemmalla tuo öljypohja kun pistää autoa tonttiin? Aikaisemmassa autossa oli varaa laittaa paljonkin alemmas mutta öljypohja tuli niin alas ettei uskaltanut.

                                      Comment


                                      • Voi olla, mutta 1.8t ei ole öljypohja ongelma, ainakaan mulla. Apurungon taaempi kiinnitys ja helmat heti roiskeläppien jälkeen raapii eniten.

                                        Comment


                                        • Juu, ei mullakaan pohjamuovi raavi, joku poikki"palkki" siellä ottaa kiinni jos on ottaakseen...kuvia kotisivulla

                                          Comment


                                            Ei ongelmaa tuon avantinkaan kanssa, tosin eturoiskeläpät ja apurungon taaempien kiinnityskohtien "kupit" ovat aika lujilla... Ja kunnon metallisen pohjapanssarin moottorin ja vaihteiston alle olen ajatellut hankkia, tuo muovinen ei tahdo kestää talvella noita jääpaakkujen osumia. Öljypohja ei mielestäni ensimmäisenä ole tulilinjalla.

                                            Comment


                                            • Laitetaan ny omastakin A4:sta muutama kuva...
                                              Alla 19"x8" ET 35 vanteet, 235/35-19 NRY:n kummeilla & madallettu KW V1 setillä sopivasti --> maavara pohjamuoveista mitattuna tasan 8cm (uusilla kesärenkailla).

                                              Kuva 1
                                              Kuva 2
                                              Kuva 3
                                              Viimeksi muokannut Juhi; 22.11.2008, 11:30.

                                              Comment


                                              • Juhi, et satu Niinisalossa hommissa olemaan?

                                                edit_ nopea etsintä,et taida olla =) Inttiaikana tuli ihan vastaavaa katseltua päivittäin jokunen vuosi sitten...

                                                Comment


                                                • Oma traktorini tehtaan -20mm alustalla. http://www.minunauto.com/index.php?p...owcar&id=12148
                                                  Juhilla näyttää olevan madallus ja auton asento aikalailla kohdillaan.

                                                  Comment


                                                  • B5 KW:n säädettävällä alustalla. -60/-50 jos en aivan väärin muista.

                                                    http://img4.imageshack.us/img4/1741/img4523i.jpg
                                                    http://img223.imageshack.us/img223/5083/img4520w.jpg
                                                    Viimeksi muokannut mimic^^; 6.3.2010, 22:16.

                                                    Comment


                                                      b5 facelift -35mm sachs performance http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/iltapi...g/_smaller.jpg

                                                      Comment


                                                      • http://yfrog.com/0g93861520j, En muista paljo tällä hetkellä on, tarkistan huomenna :P

                                                        Comment


                                                        • Kw1:llä sopivasti tiputettu

                                                          www.hhi.fi/tontis.jpg

                                                          Comment


                                                          • -99 b5 quattro. Kw var 1 tiputettu n.45-50mm. Edestä voisi kesäksi taas vähän laskea.
                                                            Attached Files

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X