KW var 1,takapää tontissa , edessä varaa jengassa n.55mm,H&R vakaajat ja powerflexpuslat edessä ja etuapurungon päässä alapoikkituki. Rengastus 225/40/18".
Itselleni tulossa samankokoinen vannerengastus kuin terolla ja vastaavalla joustovaralla oleva Eibachin Pro-street system. Näkyy hyvin istuvan nelkkuun joten ei muuta kuin akselimassojen tarkistus vielä ja ostamaan :)
Mulla on alustana KW:n Variante 2 ja autoa on pudotettu jonkin verran: Klik. Alla talvella on 8x17" vanne 225/45-17" kitkalla. Kesällä alla on jotain muuta... ;)
Osaakos joku muuten sanoa paljonko on madaltamattomassa B6:ssa mitta lokarinkaaresta vanteen keskiöön? Sais jotain käsitystä et paljonko tota omaa oon tiputtanu...
Oisko kellää kuvaa a4 b5 quattrosta jossa ois kiinni -30mm Eibach jouset. Tällä hetkellä vakio -20mm merkiltään sach ja 18 t vanteet. Ei hyvä. Paranisiko homma noilla yhtään.
Ei kellään olisi A4 B6 Avantista kuvia yhdistelmällä 18" ja tehtaan -20mm alusta. Sellaiset olisi mielessä 17" tilalle ellei sitten tule traktoriefektiä. Jos tänne ei halua kuvia laittaa, niin sitten vaikka tuonne profiilista löytyvään mailiin.
mikok: Ei oo kuvaa laittaa, mut vaihdoin ite just Eibachin Sportline jouset(ed.-50mm, tak.-40mm) noitten sporttien tilalle eikä menny yhtään liian alas. Veikkaan ettei eroo noitten -20mm ja -30mm jousten välillä juuri edes huomaa..
Tässä kuvatuksia nykytilanteesta -20 vakio sportline setillä. Alla 16 205/55 ja 18 225/40. Lohduton näky! Ajatus oli säästää vakio iskarit ja laittaa ne eipachin -30 mm setti ja eteen matalemmat jousi lautaset (jos niitä nyt saa). Kiinostais vaa että onko prossessista mitään hyötyä, enneku rupee niitä asentamaa...
Comment