laittaa omien a4:sten kuvia tänne madallusten kera että näkis vähän minkä näköiseksi tulee -20,-30 ja -40 jousilla
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"Madallettujen A4:sten kuvia tänne".
Collapse
X
-
-
-
-
-
Illu
Pystyiskö joku mittaan, paljonko on matkaa pyörän keskiöstä lokarin kaareen edessä ja takana 35 tai 40 alustalla?! Itsellä pitäis olla 35 Eibach, mut en oo varma. Onkohan tarpeex matala 18" vanteille?
Comment
-
jusma
Muistakaa et eibachilla on prokit jousia jotka madaltaa 30-30mm
Ja sport line joka madaltaa 45-50mm ja 35-40mm
Et siin on pieni ero kummat laitaa alle
Comment
-
Pitäskö muuten 8E/B6 Avantissa tehtaan sport alustalla takarenkaan olla täsmälleen pyöränkaaren keskellä? Ainakin tuossa kuvassa
http://static.flickr.com/33/47684562_c9185d5ef6.jpg?v=0
takarengas ei ole keskellä aukkoa, kuten ei miunkaan avantissa.
Comment
-
Kun päästin jo A6:iin keskustelussa niin täytyy itsekin laittaa "tunarointi" kuvaa kehiin.
http://irc-galleria.net/view.php?nic...ge_id=31334351 kuskin puoleinen ilmajousi oli viallinen, joten muutamassa päivässä etupää laski itsensä kunnolla tontiin.
Comment
-
Pitäskö muuten 8E/B6 Avantissa tehtaan sport alustalla takarenkaan olla täsmälleen pyöränkaaren keskellä? Ainakin tuossa kuvassa
http://static.flickr.com/33/47684562_c9185d5ef6.jpg?v=0
takarengas ei ole keskellä aukkoa, kuten ei miunkaan avantissa.
http://www.kolumbus.fi/jouni.auer/Pi..._looks_med.jpg
Vrt. etu- ja takarenkaan yläpuolelle jäävää tilaa. Hassun näköistä kun ekan kerran huomasin, kait tuollekin on jokin hyvä suunnitellullinen perustelu.
Comment
-
Pyörän sijoittuminen pyöränkaareen on hiukan kuvakulmasta kiinni.
Tässä on mikmoilan esittämästä B5 Avantin sätöksestä kuva hieman takaviistosta. Ja tässä sama sätös taas hieman eri suunnasta.
Että kaitpa se pyörä suht keskellä on noin niinkuin eteen-taakse -suunnassa, mutta tosiaan kuten Jouni sanoi ainakin B5 tehtaan sport -20mm alustalla on kuin lentoon lähdössä, perä länässä ja keula korkealla.
Comment
-
Tässä -25mm weitecin jousilla madallettu A4 B6
http://koti.kontu.la/jsalonen/cgi/ar...33071123363672
Tässä -20mm tehtaan sporttialustalla oleva A4 B6 avant
http://koti.kontu.la/jsalonen/cgi/ar...05201146714993
EDIT: tehtaan sporttialustalla keula on kuin traktorista.
Comment
-
Kulmista:
Vaihdettiin hiljan korkeussäädettävä Eibachin Pro Street alusta tohon A3:een tehtaan 20mm madaltavan sport-alustan tilalle. Korkeussäädöt meni niin että tiputettiin perää vielä 20mm ja keulaa 15mm tosta tehtaan sport-alustan koroista. Kun vein auton nelipyöräsuuntaukseen ennen kesätassujen vaihtoa oli takana aika reippaat auraukset. Eli kannattaa ne kulmat säädättää..
Comment
-
Tuolta löytyy muutema kuva:
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=4729
Autossa on -30mm Eibach pro-system ja pyörät on 17" (224/45)
Kulmia en ole vielä säätänyt.
Comment
-
Muutamia kuvia tuostakin. Alla on säädettävä KW variante1 sarja, tiputettu noin 35mm, renkaat 19" 235/35 8,5" leveät...hyvin sopii edestä pyörimään mutta takaa meinaa hieman pompuissa raapia kun vanteet on niin leveät. Pitää vissiin vähän nostaa.
http://img161.imageshack.us/img161/9697/dsc000151dv.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/5003/dsc000169hy.jpg
http://img87.imageshack.us/img87/2028/dsc000171vc.jpg
http://img161.imageshack.us/img161/989/dsc000184ua.jpg
Comment
-
Tässäkin sama homma (vaikka onkin laskettuna, huomaa selvästi että takakaari on lähempänä rengasta):
http://img161.imageshack.us/img161/9697/dsc000151dv.jpg
Luulin että tuo koskee vain avanttia, mutta ilmeisesti tuo on vain muotoiltu noin, ettei p*ska lennä taaksepäin niin paljon :)
Comment
-
-
-
-
lantti
siinä ois meitsin audista!
http://pete.reaktio.net/kuvia/index.php?spgmGal=JanneT
alla tällähetkellä weitec -35/-45mm. audin sport iskareilla.19"/9"rs6 vanteilla =)
Comment
-
kai se näin tomii?? (vähä vihiria tiotokone jutuus!!)
http://i92.photobucket.com/albums/l2...arma-06011.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l2...arma-06009.jpg
http://i92.photobucket.com/albums/l2.../kevt06007.jpg =>kesäalu
http://i92.photobucket.com/albums/l2.../kevt06006.jpg =>talvialu
Comment
-
Comment