Elikkäs lucasin jarrut, joista jo kyselin on nyt saatu kunnostettua.
Samalla kun piti vaihtaa pommi, ilmeni, että hydraulipumpulta pommille tuleva letku vuosi, sekin on korjautettu, suurimman osan aikaa toimii ok, MUTTA välillä tekee samaa kuin ennen, eli poljin on kova ja täristää paljon ja menee hitaasti pohjaan, välillä ei täristä ollenkaan, mutta polkimen liike on pitkä, eli tyhjää polkimessa paljon, mikä tämän voisi aiheuttaa?`Sillon kun poljin täristää kuuluu jotain rutinaa edestä, eli olisiko pääjarrusylinteri? pommia en vielä vaihtanut, päällisin puolin siinä mikä nyt on kiinni/ei ole mitään murtumia eikä vuotoja, vai näkeekö pommin kuntoa päälle edes?
Sitten jarrut puoltaa, vaikka ne on putsattu, miten s6 vm95 on jarrut jaettu puolittain, vai onko? sekä edestä että takaa tuntuu ottavan paremmin kuskin puolelta..
Eli välillä toimii kohtuullisesti pitkällä tyhjällä liikkeellä varustettuna, välillä täristää poljinta tosi lujaa, yleensä ajossa sitten häviää, samalla häviää (!) varoitusmerkki kanssa.
Samalla kun piti vaihtaa pommi, ilmeni, että hydraulipumpulta pommille tuleva letku vuosi, sekin on korjautettu, suurimman osan aikaa toimii ok, MUTTA välillä tekee samaa kuin ennen, eli poljin on kova ja täristää paljon ja menee hitaasti pohjaan, välillä ei täristä ollenkaan, mutta polkimen liike on pitkä, eli tyhjää polkimessa paljon, mikä tämän voisi aiheuttaa?`Sillon kun poljin täristää kuuluu jotain rutinaa edestä, eli olisiko pääjarrusylinteri? pommia en vielä vaihtanut, päällisin puolin siinä mikä nyt on kiinni/ei ole mitään murtumia eikä vuotoja, vai näkeekö pommin kuntoa päälle edes?
Sitten jarrut puoltaa, vaikka ne on putsattu, miten s6 vm95 on jarrut jaettu puolittain, vai onko? sekä edestä että takaa tuntuu ottavan paremmin kuskin puolelta..
Eli välillä toimii kohtuullisesti pitkällä tyhjällä liikkeellä varustettuna, välillä täristää poljinta tosi lujaa, yleensä ajossa sitten häviää, samalla häviää (!) varoitusmerkki kanssa.
Comment