Eikö Brittien kuskin peilissä ole ns. perus asennuskulma eri kuin meidän hanttarin peilissä. Riittääkö peilin säätövara että siitä näkeekin vielä jotain? Oliko riittävän epäselvästi esitetty...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6:n ja S4:n Peileistä?
Collapse
X
-
Elikkäs selventäkääpäs nyt tietämättömälle.
Kummatko peilit ovat kyseisessä tuotteessa, vanhat 100 vai uudemmat C4 A6?
http://www.postimage.org/image.php?v=PqGRrc0
Pitäisi vaan nuo peilinlasit uusia, tuli jo viime leimalla sanomista.
Kyseessä siis -94 100.
Papereitten mukaan syystä tai toisesta merkitty olevan A6?
Oikea peili pienempi kuin vasen.
Comment
-
^ A6 C4 peilit tuossa kuvassa,
vaikka muuten näyttää autossa olevan lamput ja konepelli yms. sitä 100 luukkia.
Kai tuossa on ollut 94 joku "välimalli malli" sitten? Tai peilit vaihdettu jo kertaalleen.
Mulla on yhdet UrS4:n peilit, (missäsähköt: säätö ja lämmitys) jos joku tarvii,
mutta nehän on tosiaan ne sellaiset yhtä isot ns. "100:n peilit".
Eli ei kuten nuo erikokoiset A6/S6 peilit.
Comment
-
Nyt löytys B5:seen isoa apukuskin puolelle porkkiksella myynnissä olevasta britti-A4:sta
http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=93929
Comment
-
Missä kaikissa malleissa on samanlaiset peilit kuin A4/S4 (B5) faceliftissa? A6 C5 peilit näyttävät samanlaisilta, ovatko ne? Olisin oikeanpuoleista, eli niin sanottua pikkupeiliä, vailla.
Olen kyllä harkinnut myös ison peilin vaihtamista apukuskin puolellekin. Tuolla ylempänä oli mainittukin, että Octaviasta kävisi, ilmeisesti kyse on ensimmäisen korimallin Octaviasta? Onko vuosimallilla väliä?
Comment
-
Eipäs mennyt peilien vaihto niin ku telkkarissa. S8:n ja A6:n peilien kiinnityskolmiot kun eivät ole samanlaiset. Ja homma tyssäs siihen, että en saanut nykyisistä peileistä sokkaa irti joka pitää peilin rungon siinä kiinnityskolmiossa (kuvassa tuon jousen päällä). Tai näin ainakin epäilen, että tuon sokan jos saisi irti, niin pääsis vaihtamaan kolmioihin uudet rungot.
Jotain vinkkejä kenties, kuinka tuon saisi irti? Talttapää ruuvarilla sain vain sormeen vekit :D
Vai pitääkö vaan suosiolla unohtaa nuo kasin peilit?
Comment
-
Juurikin tuolla taktiikalla sain nuo vekit sormeen :D Tosin peili oli kokonaisuudessaan kädessä ja siinä sitä yritin äheltää. Täytynee ottaa joku päivä oikein ajan kanssa tuo projektiksi. Aattelin että eihän tuossa kauaa mene, eikä olisi mennytkään, jos nuo kasin peilit ois sopinu suoraan kutoseen.
Comment
-
Kysästääs noista johdotuksista hiukan, eli nythän kävi niin, että repsikan puolen säätöakselit on keturallaan (pystyakselia säätää niin säätyy vaaka-akseli ja p'äin vastoin). Tämä taas johtuu siitä, että S8:n peilin runko oli erilainen ja säätömoottori on nyt ns. väärin päin.
Saakos tämän korjattua liittimestä johon tulee kolme johtoa vaihtamalla johtojen järjestystä? Vai onko vaarana että moottorit kärähtää jos johtoja menee sekoittelemaan? Näistä hituvirtamoottoreista ei ole niin kokemusta niin täytyy kysellä tyhmiä täällä :)
Comment
-
Jatketaas tätä, eli olen etsinyt Audi s4 b5 facelift peilejä sinisenä ja lämmityksellä, mistä ihmeestä mä sellaiset löydän? 2 sarjaa olen tilannut ja molemmat ollu pre peilit.. sparetolta tilattuja..
carkone.fi sieltä löytyi peilit mutta hinnat on aika jäätävät. Kuskinpuolen iso peili 34E ja apparinpuolen pienipeili 40EViimeksi muokannut Jesse87; 18.2.2020, 23:05.
Comment
-
En tiedä onko ässän peilit samat kuin facelift aanelosen, mutta voisi olettaa että on. Olen vaan itsekin saanut vääränlaisia peilejä kun on tullut tilattua auton mallin mukaan.
Tuollaiset osanumerot on facelift A4:ssa: 8D1857536C ja 8D0857535E (pieni oikea peili)
Eipä muuten tullut oikeanlaisia peilejä vaikka katsoin Sparetosta peilit noilla osanumeroilla. Aika hankalaa on :(Viimeksi muokannut okkim; 5.4.2020, 17:32.
Comment
-
Carkoneen peilit ei ollut oikeet.. joten paketti takasin..
https://www.ebay.de/itm/Spiegelglas-...sAAOSwTdZcsrDW
Tämä on oikeastaan ainut minkä löysin mikä näyttää oikealta muodoltaan.
Comment
-
Comment