Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko ehdotuksia iskareiksi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Onko ehdotuksia iskareiksi?

Koitin hetken etsiä tuolla "Search":lla mutta ei oikein natsannut joten tuollaiseen jo saksanpojan madaltamaan 2.8q A4:lkkuun pitäis tehdä kohta iskaripäivitys. Jousia en halua vaihtaa koska auto on melko mukavalla korkeudella (riittävän matala) ja jouset tuntuvat ihan laadukkailta mutta iskarit alkavat olla jo hiukan ehtoopuolella. KONI ja BILSTEIN on jo vaihtoehtoina mutta löytyykö muita hyviksi todettuja merkkejä? Mallit ja hinnat kiinnostaa...

KW varmaa olisi kanssa varteen otettava vaihtoehto.

Comment

Löytyykö KW:ltä pelkkää iskunvaimennin sarjaa?

Comment

Eikös se kannata ostaa samanlaiset tilalle, ovat ainakin todennäköisesti speksattu toimimaan oikein jousien kanssa?

Comment

Huono ostaa samanlaisia kun ei vielä tiedä minkälaiset siellä edes on. Todennäköisesti madallusjouset on vaan paiskattu alle normi iskareilla mitkä eivät enää kovin hääppöiset ole tai sitten eivät vain toimi lyhyemmillä jousilla. Leimasta kyllä meni läpi.

Comment

Itse ainakin ehdottaisin BILSTEINIÄ kun kavereilla on ollut autoissa ja ovat tykänneet!

Itsekkin laitan sellaiset sitten kun raha ja tarvevaatii!
            Ne ei ole hinnalla pilattu ja minun mielestä hinta laatu suhde kohallaan!

Comment

Minulla oli ex-90:ssä bilsteinit, ja ihan tyytyväinen olin.

Comment

Spax ?

Comment

Working...
                X