Onkos foorumilaisilla kokemuksia noiden uudempien Audien ohjaustehostimien toimimisesta pakkasella?
Töissä parikin kolleegaa jäänyt A4 2,0TDi (alle 2v vanhoja) hinurin lavetille, kun nämä etelän -25 asteen pakkaset on tehostimen saanut ryytymään. Kaiken lisäksi toiselle oli hinurikuski tokaissut, että oli saman päivän aikana hinaillut kuusi uudehkoa Audia pajalle saman ongelman takia (+ kolme bemaria jonkun muun ryytymisen seurauksena).
Toiselle kolleegalle oli Lahden Laakkosella sanottu naama peruslukemilla, että nyt on tehostin korjattu "softaa päivittämällä". Oli kaveri hieman haastanut tuota diagnoosia, mutta vilpittömästi oli sanottu, että "nyt toimii". No, niin toimikin, ainakin ~20km Prisman pihaan, jossa tehostin oli taas kaputt.
Autoa takaisin viedessä oli hiukan jo närkästynyt kollega kysynyt, että mites tältä voisi käyttäjä itse "suojautua" kun ei softalla pelastettukaan tilannetta, niin vastaus oli "osta viimasuojat keulalle". Lahden Laakkosen huoltoneuvoja jäi kuulemma sanattomaksi siinä kohtaa, kun kolleega tokaisi, että mitäkähän ne viimasuojat olisi auttaneet siinä ekalla kerralla, kun auto seisoi vajaat kolme päivää paikallaan (johon se oli ongelmitta ajettu lämpimämmällä kelillä) tuulettomissa olosuhteissa, eikä tehostin toiminut kun siitä koitti liikkeelle taas lähteä...
Eli onko näissä A-nelosissa jtn isompaakin pakkasongelmaa tehostimessa? Ei pitäisi tommoset alle 30 asteen pakkaset vielä hyydyttää noin uusien autojen komponentteja meikäläisen mielestä...comments?
Oma kivikautinen Biturbo toimii ku junan vessa, mitä ny aiemmin (=lämpimällä) hienosti koneessa pysyneet öljyt päätti näillä pakkasillä poistua koneesta niin että tänään ei tikun pää enään edes kastunut :P
Töissä parikin kolleegaa jäänyt A4 2,0TDi (alle 2v vanhoja) hinurin lavetille, kun nämä etelän -25 asteen pakkaset on tehostimen saanut ryytymään. Kaiken lisäksi toiselle oli hinurikuski tokaissut, että oli saman päivän aikana hinaillut kuusi uudehkoa Audia pajalle saman ongelman takia (+ kolme bemaria jonkun muun ryytymisen seurauksena).
Toiselle kolleegalle oli Lahden Laakkosella sanottu naama peruslukemilla, että nyt on tehostin korjattu "softaa päivittämällä". Oli kaveri hieman haastanut tuota diagnoosia, mutta vilpittömästi oli sanottu, että "nyt toimii". No, niin toimikin, ainakin ~20km Prisman pihaan, jossa tehostin oli taas kaputt.
Autoa takaisin viedessä oli hiukan jo närkästynyt kollega kysynyt, että mites tältä voisi käyttäjä itse "suojautua" kun ei softalla pelastettukaan tilannetta, niin vastaus oli "osta viimasuojat keulalle". Lahden Laakkosen huoltoneuvoja jäi kuulemma sanattomaksi siinä kohtaa, kun kolleega tokaisi, että mitäkähän ne viimasuojat olisi auttaneet siinä ekalla kerralla, kun auto seisoi vajaat kolme päivää paikallaan (johon se oli ongelmitta ajettu lämpimämmällä kelillä) tuulettomissa olosuhteissa, eikä tehostin toiminut kun siitä koitti liikkeelle taas lähteä...
Eli onko näissä A-nelosissa jtn isompaakin pakkasongelmaa tehostimessa? Ei pitäisi tommoset alle 30 asteen pakkaset vielä hyydyttää noin uusien autojen komponentteja meikäläisen mielestä...comments?
Oma kivikautinen Biturbo toimii ku junan vessa, mitä ny aiemmin (=lämpimällä) hienosti koneessa pysyneet öljyt päätti näillä pakkasillä poistua koneesta niin että tänään ei tikun pää enään edes kastunut :P
Comment