Tässä on 9,5” ET25.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä kesärengas koko A5/S5:een?
Collapse
X
-
-
Comment
-
-
Minulla on ollut useammassa A5 B8:ssa alla monenlaisia renkaita 17-20 tuumaisena / erilaisilla alustoilla autot varustettuina ja 17'' oli noista reilusti huonoin. A5:ssa on vakiona jo hiukan jämäkempi/sporttisempi alusta ilman S-lineä ja korkean profiilin renkaalla ohjaustuntuma oli onneton ja auto kallisteli tarpeettomasti. Toki nämä on pitkälti makuasioita, en itsekään paukkukovasta tykkää mutta omasta mielestä vakiokokoinen 18'' rengastus oli paras kompromissi mukavuuden ja ohjattavuuden suhteen.
Comment
-
Terve,
Olen suunnittelut hankkivani uudet vanteet, kyseessä on Audi A5 sportback vuodelta 2013. Vanteiden mitat on 19×9,5 ET35 ja tarkoitus laittaa samankokoiset joka reunaan. Ymmärtääkseni tämän kokoiset vanteet pitäisi vielä helposti mahtua auton alle vai olenko väärässä? Autossa on myös BC-racing säädettävä alustasarja, joka on melko tontissa tällä hetkellä, mutta sitä voi nostaa reilusti tarpeen vaatiessa.
Renkaiksi olen miettinyt 245/35 tai 255/35 - kuulostaako tämä järkevältä yllämainitulle vanteen mitalle?
Comment
-
- 1 like
Comment
Comment