Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä kesärengas koko A5/S5:een?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tässä on 9,5” ET25.

Comment

Mulla oli aikanaan A5 coupessa 19x9.5" joka nurkassa ja spacereilla pelattu ET edessa 15 ja takana 10. Kuvia loytyy kun hakee suljettua topikkia American5 hakusanalla.
      Viimeksi muokannut +RISU; 13.7.2023, 22:41.

Comment

16" vanne Audi A5?

Onko jarrusatulat liian isot moiseen? Koitan löytää renkaita 2013 A5 mutta tarjonta käytetyissä heikkoa ja suositellut koot uutena sysikalliita. Pihassa A4 missä 16" toiminut hyvin.
        Viimeksi muokannut Killeri; 4.4.2024, 12:16. Perustelu: Otsikko ei ole osa viestiä.

Comment

Näin se vaan on että minimikoko on 17": https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a5...co/2008-620/6/

Comment

? niinpä tietty

Comment

Minulla on ollut useammassa A5 B8:ssa alla monenlaisia renkaita 17-20 tuumaisena / erilaisilla alustoilla autot varustettuina ja 17'' oli noista reilusti huonoin. A5:ssa on vakiona jo hiukan jämäkempi/sporttisempi alusta ilman S-lineä ja korkean profiilin renkaalla ohjaustuntuma oli onneton ja auto kallisteli tarpeettomasti. Toki nämä on pitkälti makuasioita, en itsekään paukkukovasta tykkää mutta omasta mielestä vakiokokoinen 18'' rengastus oli paras kompromissi mukavuuden ja ohjattavuuden suhteen.

Comment

Terve,
                Olen suunnittelut hankkivani uudet vanteet, kyseessä on Audi A5 sportback vuodelta 2013. Vanteiden mitat on 19×9,5 ET35 ja tarkoitus laittaa samankokoiset joka reunaan. Ymmärtääkseni tämän kokoiset vanteet pitäisi vielä helposti mahtua auton alle vai olenko väärässä? Autossa on myös BC-racing säädettävä alustasarja, joka on melko tontissa tällä hetkellä, mutta sitä voi nostaa reilusti tarpeen vaatiessa.

Renkaiksi olen miettinyt 245/35 tai 255/35 - kuulostaako tämä järkevältä yllämainitulle vanteen mitalle?

Comment

Sinnehän ne uppoaa helposti. Itsellä oli A5/B8 10x20 ET35 vanteet 255/35R20 rengastuksella ja reilulla madalluksella.

Comment

Johannes123 ole ystävällinen ja pidä keskustelu yhdessä langassa, eli tässä. Kiitos!

Comment

Working...
                    X