Tulin talliin ja huomasin hajua ja totesin vasemman takajarrun kuumenneen. Auto A6 F4 Quatrro 3.0 TDI(2005). Sähköinen käsijarru.
Liitin koneen läppäriin, jossa lukija. Ajoin jarrusylinterit "irti" ja avasin jarrut. En huomannut mitään erikoista kun avasin satulan.
Ainoa havainto (vika?) oli, että läppäri näytti palautusajossa arvot: vasen palautusmoottori 0,13 / 0 ja oikea palautusmoottori 0/0.
Mistähän tuo 0,13 V kertoo? Olisiko se laahauksen syy? Sähköinssit voisi tietää.
Eiko moottori liiku ääRiasentoon vai jääkö sinne painetta?
Kun ajoin jarrut pesussäätöihin tuli samat lukemat.
Löytyykö kokemuksia ja korjausesityksiä?
Liitin koneen läppäriin, jossa lukija. Ajoin jarrusylinterit "irti" ja avasin jarrut. En huomannut mitään erikoista kun avasin satulan.
Ainoa havainto (vika?) oli, että läppäri näytti palautusajossa arvot: vasen palautusmoottori 0,13 / 0 ja oikea palautusmoottori 0/0.
Mistähän tuo 0,13 V kertoo? Olisiko se laahauksen syy? Sähköinssit voisi tietää.
Eiko moottori liiku ääRiasentoon vai jääkö sinne painetta?
Kun ajoin jarrut pesussäätöihin tuli samat lukemat.
Löytyykö kokemuksia ja korjausesityksiä?
Comment