Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarrupalat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Jarrupalat?

Kenen palat vakiona ja mitä hemmot ovat itse laitelleet?

Jarrupalat

Alkuperäisiä VW/Audi paloja lienee vähän tehnyt yks sun toinenkin valmistaja, en nyt muista nimiä, mutta niinkin tärkeistä laitteista kuin jarrut, on kysymys, en kyllä huoli muita kuin Genuine Parts, eli alkup.varaosia. Tarvike palat yleensä vinkuu kuin kaupungin bussit...

Comment

No alkuperäisvaraosan ja tarvikeosa eroista on ennenki väitelty, kyllä tarvikkeena löytyy ihan yhtä hyvää tavaraa jollei parempaakin.

Comment

Mulla on Remsa -merkkiset Motonetista ostetut tarvikepalat autossa tällä hetkellä. Ei noita nyt kauheasti voi haukkua, mutta ei niitä voi erityisemmin kehuakaan. Eivät vingu, mutta poljintuntuma on vähän epämääräinen ja pala ei mielestäni pure ihan parhaalla mahdollisella tavalla.

Comment

Itselle tuli Motonetista Jufi-merkkiset palat, tuntuvat toimivan nain ainakin uusina mutta taytyy ihmetella tilannetta kesan jalkeen. :)

Comment

Mulla on B5 Ässän jarrut edessä Zimmermannin reikälavyillä ja Remsan paloilla. Ihan viime aikoina on alkanut normaalijarrutuksessa vipattaa tietyssä kohtaa aika paljon. Jos johtuu levyjen kieroudesta, niin ihmettelen mikä ne on kieroksi voinut vetää.

Voisiko tuollainen johtua paloista? Pintaa on jäljellä vaikka kuinka, vastahan noilla on kymppitonni takana.

Comment

Syynää Zimmermannit ja tutki löytyykö alkavia halkeamia reikiä lähettyviltä.

Comment

mulla on zimmermanin levyt edessä ja remsan paloilla sai heittää vesilintua.. kirskuminen kuuluu vieläkin korvissa.. laitettiin alkuperäispalat paikalleen ja ei kitise.

Comment

Kitinää ei kuulu kovassa eikä pienessä jarrutuksessa, mutta vipatusta vaan on. Kumma kyllä vähän vaihtelevasti. Välillä ei juurikaan, välillä aika paljonkin. Tuntuu, että joskus jopa jarrut puoltaisivat kovastikin kevyellä jarrutuksella. Levyjen pinnat on minusta ihan hyvän näköiset. Ei ole mitään erivärisiä laikkuja eikä jälkiä mistään pintamurtumista. Voisko noi palat olla syypää vipatukseen?

Comment

Zimmermannit mullakin edessä ja vipatusta myös. Välillä sama kikka kuin Ufoilla avittaa tuohon, samalla paranee myös teho normaalijarrutuksissa. Mikä lie kovettuu tai jotain kakkaa tulee pintaan ja kuumassa se sitten katoaa? Palat on Lucaksen

Comment

Minulla on ainakin hyviä kokemuksia Ferodon ja Danblockin paloista. Tosin ei ole Zimmermanin levyjä... Huonoja kokemuksia mm. Juridin kengistä (typ44 -90).

Comment

Ferodon paloista hyvät kokemukset. Hiljaiset, jarru tuntuma säilyy hyvänä ja tunnokkaana normaali ja rajoitukset ylittävissä nopeuksissa (suljetulla alueella:-)

Comment

Working...
                        X