Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ässän jouset diiselisatkuun

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ässän jouset diiselisatkuun

Osaakos joku sanoa kannattaako edes yrittää urÄssän originaalijousia etuvetoiseen 2.5 TDI:hin?

Luovuttajan akselimassat 1160,1180 ja omamassa 1740.
    Vastaanottajan 1040, 1070 ja 1470.

Onko Ässä vakiona matalampi kuin TDI? Tuleeko TDI:stä wannabe Allroad? Meneekö iskarit vaihtoon? Jotain muuta?

Edit. korjailtu aihetta

Ässissä on yleensä tehtaan -20mm sporttialusta, joten sen perusteella voisi kuvitella ässäjousten aavistuksen madaltavan autoasi, tosin massoissa on eroa sen verran, että vaikea arvata mikä on jousienvaihdon lopputulos, madaltuuko auto vai ei.

Comment

Ei tuota oikein pähkäilemään pysty. Luultavasti painoero aiheuttaa sen ettei ainakaan madallu.

Niin ja mikä veekuukka?

Comment

Sorry, tuli kirjoitettua ensin viestin otsikko ja itse viestiäkin. Sitten alkoi mieltä painaa epäilys, että muistinko tuon vastaanottajan speksit oikein. Tarkistin ja korjasin. Valitettavasti vain itse tekstiin.

Anyway, noista mun vanhoista jousista oli yks kaveri kiinnostunut ja kun en osannut sopivuudesta sen tarkemmin sanoa mitään, ajattelin kysyä viisaammilta. Tavoitteena ei kai ollut sen kummempi madallus, lähinnä vaan jousien vaihto.

Comment

Working...
        X