Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

lowtec alustasarjat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • lowtec alustasarjat

    onko kellään lowtecin alustasarjaa?
    onko mitään tietoa minkä laatuisia tai kuinka kestäviä?
    halpa on tietysti lähes aina = huono, mutta jos kerranki...

  • #2
    Mulla oli edellisessä autossa (Octavia RS) Lowtec alustasarja. Kohtuullisen mukava, madallus oli 40mm mikä pitikin, mutta kantavuus ei ollut mitenkään kehuttava. 4 hengen kuormalla meinasi takalokasuojat ottaa osumia 18" vanteilla.

    Comment


    • #3
      kiitos tieodosta!! melkein jo tilasin

      Comment


      • #4
        Itse tilasin viikko sitten 45/30 laskevan sarjan. Et tähän hätään ei ole vielä kokemuksia kerrottavana mut ehkä parin viikon päästä.

        Comment


          #5
          Mulla on Lowtec 40 milliä madaltavaksi ilmoitettu sarja. Putosi 65/60 milliä. Pääsiäisenä kun lastattiin auto täyteen (2+2 henkeä ja retkeilyvarustus), niin aika alhaalla tuo takapää näytti olevan. Muuten ei ole valittamista, mutta liian suuri pudotus aiheuttaa ongelmia mm. parkkihalleissa ja korotusten ylittämisessä. Satsi menee vaihtoon (vähemmän madaltavaan siis) joskus juhannuksen tienoilla ja sen jälkeen Lowtecit saa hakea pois kohtuullista korvausta vastaan.

          Comment


            #6
            Itsekkin tuota funtsinut. Weitec olisi toinen vaihtoehto. Minulle tuolla kuormaus kyvyllä ei ole suurta merkitystä kun ei ole mitä kuormata kyytiin. Mutta pintakova ei saisi olla kun täällä Varkaudessa nämä kadut ovat aika ikävät. Ja eikä haittaa vaikka tuo traktori tippuisi vähän enemmän kuin -40mm.

            Comment


              #7
              Olen jotenkin ymmärtänyt, että Lowtec ja Weitec tulevat samalta pajalta, mutta ne laitetaan vaan erinimiseen pakettiin. Jos jaksat odottaa juhannukseen, niin multa saat noi Lowtecit. Muistaakseni mitta lokasuojan reunasta keskiöön on edessä 335 ja takana 340.

              Comment


              • #8
                kävin hannu jo ostamassa konin iskarit ja eibachin jouset! Nyt pitäis malttaa odottaa ku ne jouset pääsee joskus suomeen...

                Comment


                • #9
                  mitkä eibachin jouset tilasit, sportlinet vai pro-kitit,jos saa olla utelias kun tarttis itekkin laittaa.Mulla oli primerassa sportlinet ja näytti madallus todella hyvältä kun meni etu sekä takapää tasaisesti

                  Comment


                    #10
                    Hannu: KW omistaa Weitecin, Lowtec on eri puljua.

                    hieman puolueellisena tietty kommentoin kun kyseistä merkkiä myydään, mutta vielä ei ole meille ainakaan kantautunut negatiivista palautetta noista sarjoista vaan päinvastoin. myös coilover sarjoihin ovat asiakkaat olleet tyytyväisiä. tuota on sikäli mukava myydä koska toimitus pelaa hyvin ja vikoja ei ole ollut ja hinnat eivät silti ole ihan kovimmasta päästä. vertauksena esim FK jonka myynti lopetettiin pari vuotta sitten huonon laadun ja surkean toimituksen takia kokonaan.

                    Comment


                    • #11
                      tais olla prokitit, toimitus aika oli 1kk-2kk mutta pikatoimituksena viikossa

                      Comment

                      Working...
                      X