Profiilin kulkimeen vaihtui alusta. Vain etummainen kallistuksenvakaaja jäi vaihtamatta, koska näytti vähän mutkikkaammalta hommalta. Osaisiko joku foorumilainen kertoa kuinka tuo vaihto tapahtuu? Mitä kaikkea joutuu irroittamaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kallistuksenvakaajan vaihto eteen. Miten?
Collapse
X
-
Nyt on etuvakaaja vaihdettu eikä se mikään ihmeellinen homma ollutkaan, vaikka alussa siltä vaikutti.
1. Vakaaja irti koiranluista ja kumien korvakkeista.
2. Moottorin pitkittäistuki pois.
3. Apurunko irti (4kpl pultteja) ja lasketaan 4-5cm tunkkia apuna käyttäen.
4. Vakaaja apurungon etupuolelta poijes
5. Uusi tilalle ja kasaus käänteisessä järjestyksessä.
Työn kesto himppu alle 2h.
Comment