Eli nyt tarkoitan "kiinteää" ei säädettävää alustaa. Tällä hetkellä tosiaan C5 quattrossa täysin vakio alusta. Ei S-line. Auto tuntuu löysemmältä kuin entinen A8 D2, ja tarkoitus olisi hieman tiukentaa ilman että mukavuus ja käytännöllisyys kärsii.
Mulla on tätä ennen ollut esim. Passatissa KW säädettävää, E39:ssä Ta-technixiä.. Mutta ajattelin että nyt tosiaan mentäisiin ihan -30mm jousilla ja OEM konehuoneen vakaustangolla.
Eli saksastahan saisi nuo -30mm eibachin jouset alle 200€
Mitä mieltä ootte siitä että; ne vai C5 s-line jouset?
Kannattaisiko -30mm jousien kanssa myös päivittää iskarit?
Ylipäätänsä olisiko jo s-line alusta ihan jees uppi verrattuna normiin?
Mistä kannattais sitä lähtee metsästämään ja mitkä koodit?
Varmaan joku laadukas säädettävä kw/bc olis kova sana tähänkin, mutta tarkoitus ei varsinaisesti oo madaltaa. Tuota 30mm en laskisi edes madallukseksi kun tällä hetkellä kaarien väliin mahtuisi melkein tiiliskivi...........
alla R8 replikat koossa 18x8. 235/40 kumeilla.
Mulla on tätä ennen ollut esim. Passatissa KW säädettävää, E39:ssä Ta-technixiä.. Mutta ajattelin että nyt tosiaan mentäisiin ihan -30mm jousilla ja OEM konehuoneen vakaustangolla.
Eli saksastahan saisi nuo -30mm eibachin jouset alle 200€
Mitä mieltä ootte siitä että; ne vai C5 s-line jouset?
Kannattaisiko -30mm jousien kanssa myös päivittää iskarit?
Ylipäätänsä olisiko jo s-line alusta ihan jees uppi verrattuna normiin?
Mistä kannattais sitä lähtee metsästämään ja mitkä koodit?
Varmaan joku laadukas säädettävä kw/bc olis kova sana tähänkin, mutta tarkoitus ei varsinaisesti oo madaltaa. Tuota 30mm en laskisi edes madallukseksi kun tällä hetkellä kaarien väliin mahtuisi melkein tiiliskivi...........
alla R8 replikat koossa 18x8. 235/40 kumeilla.
Comment