Kotiin tulee, käyttävät GLS palveluita. Tuolta on tullut useammat renkaat ja palvelu on ollut aina hyvää.
Renkaat + toimitus n.20e/ 2 rengasta maksetaan tilille (nykyään suomalainen pankkiyhteys) etukäteen jonka jälkeen lähettävät renkaat.
FALKEN 225/40 ZR 18 FK-451 88Y 113,12?/kpl. Tuollaiset aattelin hankkia. Olivat taannoin 5 rankattu kun pirelli vei voiton joten tuskin ihan sudet ja taisipa olla tuon testin hiljaisin.
Jostain syystä kiihoittaisi kanssa renkaitten tilaaminen ulkoisista maista. Onko kenelläkään muita hyviä rengasliikkeitä, josta on tullut tilailtua? Lisäksi tietysti kiinnostaisi myös nuo renkaitten vertailut. Moni noistakin rengasmerkeistä on ihan tuntemattomia näin suomalaisen silmin.
Rengas-onlinesta olen itse tilaillut, suomalainen haaraosasto saksalaiselle liikkeelle. Hinnat hieman kalliimmat kuin saksalaisessa, mutta postikuluineen hinta tasottuu aika samaan. Maksu visalla ja renkaat ovelle. Itselle taisi tulla noin viikossa viime vuonna tähän aikaan. Maksun tosin perivät visalta vasta lokakuussa, mutta muuten ihan jees.
Esimerkkinä tuon falkenin hinta : Nähtävästi kyseessä sama 451, kun painoluokka 88? vissiin 452:ssa, eli uudemmassa mallissa on kantavuus parempi?
Itse tilasin juuri tänään Bridgestone Potenza RE 050 A kesäkumit rengas onlinestä. Saapi nähdä koska tulevat, kun on nämä pääsiäisetkin tässä edessä. Mutta eipä tässä kiirettä. On noita pakkasöitä kumminkin vielä tiedossa.
Comment