Töttöröö, ensimmäinen viesti tänne foorumille
Takana oikea jarrusatula vuoti siitä käsijarrun akselista jarrunestettä kiitettävän kokoisen lammikon. Kävin motonetistä 90e uuden satulan hakemassa ja masensin sen.
Nyt ei satula enää vuoda, mutta jäi kylläkin laahaamaan. Eli tuntuu ettei mäntä palauta tarpeeksi taaksepäin ilmauksen jälkeen (muutama ilmakupla tuli.) Voiko vika olla tuossa motonetin satulassa (taitaa olla kunnostettuja, Lucas merkkinen tämäkin)? Pyörän napa pyörii todella nihkeästi ja ajon jälkeen levy on lämmin. Niin ja käsijarruvaijerin paikka tuntuu olevan hiukan eri kohdassa, sillä sekin jäi kantamaan, mitä ei edellisellä satulalla tapahtunut (laahaa vaikka ottaa käsijarruvaijerin pois)
Toinen asia tuli huomattua ilmauksen yhteydessä. Eli, kun jarrut ilmaa auto sammuksissa poljintuntuma on todella napakka, mutta kun auton käynnistää niin jarrupoljin tahtoo painua hiljalleen pohjaan asti. Eli onko siellä pääsylinteri tai vastaava kanssa sökönä?
Autona -96vm 1.8T aeb-koneella
Takana oikea jarrusatula vuoti siitä käsijarrun akselista jarrunestettä kiitettävän kokoisen lammikon. Kävin motonetistä 90e uuden satulan hakemassa ja masensin sen.
Nyt ei satula enää vuoda, mutta jäi kylläkin laahaamaan. Eli tuntuu ettei mäntä palauta tarpeeksi taaksepäin ilmauksen jälkeen (muutama ilmakupla tuli.) Voiko vika olla tuossa motonetin satulassa (taitaa olla kunnostettuja, Lucas merkkinen tämäkin)? Pyörän napa pyörii todella nihkeästi ja ajon jälkeen levy on lämmin. Niin ja käsijarruvaijerin paikka tuntuu olevan hiukan eri kohdassa, sillä sekin jäi kantamaan, mitä ei edellisellä satulalla tapahtunut (laahaa vaikka ottaa käsijarruvaijerin pois)
Toinen asia tuli huomattua ilmauksen yhteydessä. Eli, kun jarrut ilmaa auto sammuksissa poljintuntuma on todella napakka, mutta kun auton käynnistää niin jarrupoljin tahtoo painua hiljalleen pohjaan asti. Eli onko siellä pääsylinteri tai vastaava kanssa sökönä?
Autona -96vm 1.8T aeb-koneella
Comment