Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 Sisemmän raidetangonpään vaihto.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    B7 Sisemmän raidetangonpään vaihto.

    Terve, en oikeen haulla löytäny aiheesta mitään niin ajattelin täältä kysyä vähä neuvoa.

    Eli omasta autosta on vasemmanpuolen sisempi raidetangonpää väljänä ja se pitäisi vaihtaa, miten tuo olisi helpoin, tarviiko jotain erikoistyökaluja että saa sen hammastangon suojakumin irti sieltä.

    kiitoksia jo etukäteen.

  • #2
    Jos ei ole eroja jumalturbo-b6:een niin ei siihen erikoisempia työkaluja tarvi. Se suojakumin sisempi klemmari on tosi paskassa paikassa mutta pienellä meisselillä sain kammettua auki. Tilaa saa lisää kun kääntelee renkaita niin että raidetanko työntyy ulospäin.

    Kannattaa huomioida että sisäpää itsessään on aika isolla avainkannalla olevalla mutterilla kiinni, olikohan joku ~38mm tjsp., eli ei ihan joka lenkkisarjasta löydy.

    Comment


    • #3
      Suojakumin klemmari kannattaa samantien uusia ja tietenkin ruostumattomiin.

      Hämärästi muistan et mutteri olis ollu 37mm nut 38mm avaimella omat irrotettiin kun ei ollu tota 37mm avainta. Voin kyl muistaa ihan väärinkin. Avaimen muistaaksin pilkoin rälläkällä että sain paremmin mahtumaan,

      Comment


        #4
        Tietäiskö joku minkä kokoinen lemmari sinne suojakumin sisäpäähän pitää olla? Jos sen uusii samalla.
        Mutteri on 38mm.

        Comment


        • #5
          Riippuen hammastangon valmistajasta, joko 59mm tai 67mm.

          Edit. Ja näköjään jos KOYO:n valmistama tanko, niin toisella puolen on 59mm ja toisella 67mm.

          Comment

          Working...
          X