Takajarrut alkavat olemaan lopussa, joten ne pitää vaihtaa. Jonkin aikaa nettiä kahlatessa alkaa olemaan lopputulos aika epäselvä eli mitkä jarrulevyt ja palat kannattaisi laittaa autooni.
Alunperin oli selvää, että laitan EBC Yellowstuffit, mutta ilmeisesti niiden laatu on tippunut. Ferodon palat ilmeisesti ovat edelleen hyvät? Mun tapauksessa kyseessä on FDS4044 (eteen) ja FDS4050 (taakse) palat.
FDB palat ilmeisesti ovat peruspalat, jotka korvaavat OEM palat vai olenko ymmärtänyt tuon väärin?
Mutta entä takajarrulevyt. Ylimääräisen jousittamattoman massan vähentäminen kyllä kiinnostaa (2-osaiset levyt), mutta slotted levyistä on huonoja kokemuksia - alkavat täristämään jossain vaiheessa. Rei'itetyillä tuntuu olevan lähinnä ulkonäkömerkitys ja se ei ole mulle merkitsevä tekijä - ainoastaan hyvä jarrutuskyky.
JHM:n 2-osaiset: https://jhmotorsports.com/shop/catal...s5-p-1188.html
Aika suolainen hinta. Vaihtokehä ei myöskään ole ihan edullisemmasta päästä (> 400$). Jäähdytys olisi parempi näissä verrattuna originaaleihin.
ECS:ltä löytyy 2 versiota, joista edullisempi on: http://www.ecstuning.com/ES2681143/
Mutta, näissä ei voi vaihtaa kehää vaan ilmeisesti levyt vaihdetaan uusiin ja tehdas vaihtaa kehän. Google löytää aika heikosti Suomesta näitä levyjä ja ulkomaille lähetys pilaa kustannusedun.
Vai olisiko sittenkin järkevämpää unohtaa takapään jousittamattoman massan vähennys ja laittaa tavalliset OEM levyt? TRW taitaa olla alkuperäistoimittaja. Hinnat ovat ihan eri tasolla 2-osaisiin verrattuna.
Vai löytyykö jotain OEMin ja 2-osaisten väliltä mikä olisi hieman parempi (pito, kulutuskestävyys) ja mielellään kevyempi?
Alunperin oli selvää, että laitan EBC Yellowstuffit, mutta ilmeisesti niiden laatu on tippunut. Ferodon palat ilmeisesti ovat edelleen hyvät? Mun tapauksessa kyseessä on FDS4044 (eteen) ja FDS4050 (taakse) palat.
FDB palat ilmeisesti ovat peruspalat, jotka korvaavat OEM palat vai olenko ymmärtänyt tuon väärin?
Mutta entä takajarrulevyt. Ylimääräisen jousittamattoman massan vähentäminen kyllä kiinnostaa (2-osaiset levyt), mutta slotted levyistä on huonoja kokemuksia - alkavat täristämään jossain vaiheessa. Rei'itetyillä tuntuu olevan lähinnä ulkonäkömerkitys ja se ei ole mulle merkitsevä tekijä - ainoastaan hyvä jarrutuskyky.
JHM:n 2-osaiset: https://jhmotorsports.com/shop/catal...s5-p-1188.html
Aika suolainen hinta. Vaihtokehä ei myöskään ole ihan edullisemmasta päästä (> 400$). Jäähdytys olisi parempi näissä verrattuna originaaleihin.
ECS:ltä löytyy 2 versiota, joista edullisempi on: http://www.ecstuning.com/ES2681143/
Mutta, näissä ei voi vaihtaa kehää vaan ilmeisesti levyt vaihdetaan uusiin ja tehdas vaihtaa kehän. Google löytää aika heikosti Suomesta näitä levyjä ja ulkomaille lähetys pilaa kustannusedun.
Vai olisiko sittenkin järkevämpää unohtaa takapään jousittamattoman massan vähennys ja laittaa tavalliset OEM levyt? TRW taitaa olla alkuperäistoimittaja. Hinnat ovat ihan eri tasolla 2-osaisiin verrattuna.
Vai löytyykö jotain OEMin ja 2-osaisten väliltä mikä olisi hieman parempi (pito, kulutuskestävyys) ja mielellään kevyempi?