Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tuontiautossa heikko maalipinta? / aprillipäivä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tuontiautossa heikko maalipinta? / aprillipäivä

On tuo kulkine nyt ollut alla vajaat pari kk, ja kävin eilen sen ekan kerran pesemässä kunnolla käsin ja vahaamassa. Autossa on muutama pikku kiveniskemä/ovella tehty kolhu, mutta ei mitään mitä ei 7v vanhassa autossa nyt olisi muutenkin. Mut EI HELVETTI, kun tänään menin autolle, niin maalia oli kupruillu ja lohkeillu oikein kunnon palasia kiveniskemien ympäriltä ja muutamasta muustakin kohtaa. Mikä tohon oikeen voi olla syynä, kun pesun ja vahauksen tein niinku aina ennenkin edellisille autoille, turtlewaxin tuotteilla? Eilen ajoin pesupaikalta muutaman km matkan suoraan autohalliin (kylmä) jossa auto yön ajan oli.

Ei ollu kameraa mukana, mut täytyy kattoo jos ehtis viikonloppuna saada kuviakin näytille.

Apuja ny, kai tässä on myyjällä joku vastuu? Onko kellään käyny mitään vastaavaa?

EDIT: silliä ja kuravettä

niin maalia oli kupruillu ja lohkeillu oikein kunnon palasia kiveniskemien ympäriltä
    Mulla on ollut samanlaisia lohkeiluja kiveniskemien ympärillä kaikissa sinkityissä Audeissani. Olen putsannut kohdan ja laittanut maalia pienellä pensselillä päälle.

Comment

Asiasta kukkaruukkuun, miten tuontiautous liittyy aiheeseen?

Comment

Joonas: mullakin oli edellisessä Coupessa (ikää 15v) puskurissa vähän maalipinta pieneltä alueelta kuprulla, mutta ei se siitä lohkeillu tai lähteny leviämään (tietty muovi alla). Itse korissa ei mitään merkkiä tällaisesta. Nuo halkeilleet palaset ei tosiaan ole kauheen pieniä, vaan useamman senttimetrin halkaisijaltaan. En mä voi tajuta, et tämmöstä tapahtuu yön yli... Onkohan uudemmissa autoissa ohuemmat maalit?

Ecu: Ei välttämättä liity, tuli vaan mieleen jos ajettu jotenki poikkeavissa oloissa. Auto on Saksasta tuotu. Tietty Suomen oloja pahempaa rääkkiä voi olla vaikeata löytää...

Comment

Kovasti vaikuttaa että pesussa on päässyt hieman kosteutta kiveniskemästä reunan alle (painepesuri) joka jäätyessään korkkaa maalin irti sinkkipinnasta jossa tartunta on huono.

ELÄMÄ ON

Comment

Minullakin oli pieniä iskemiä tuontiautossa, mutta ei se maali ole kupruillut. Oletko katsonut, ettei autossa ole kolarikorjauksen jälkiä? Esim maali "peilaa" yms.

Minulla on sellainen mielikuva, että ainakin sakemanneissa on myynnin yhteydessä ilmoitettava onko auto kolaroitu?

Comment

ELÄMÄ ON
              No, onneksi tänään on vain aprillipäivä ja minulla vähän tekemisenpuutetta töissä. Auton maalipinta kiiltelee nätisti, ehjänä:)

Mielenkiintoista tosin, että tuollaisia kokemuksia oikeasti löytyi ja vieläpä todella nopsaan...

OT: Onkos kukaan joutunut tänä vuonna kunnon aprillihöynäytyksen kohteeksi?

Comment

minä :)

Comment

Aika kesy aprillipila: "audissani on laatuongelma". Sama, kun kirjoittaisi, että kevät tulee, uskotteko pojat?;-)))))

Comment

Minä kyllä onnistuin vuosi sitten puijaamaan kerhon ja foorumin taustaporukkaa oikein kunnolla. Kerroin, että vaimoihminen vaati tuon audi -harrasteautoprojektin myymistä vaikkei koko projekti ollut vielä edes kunnolla päässyt käyntiin. Liikaa rahaa autoihin mukamas laittanu. Tuolloin mulla oli kyllä kolme audia ja tämä meni läpi ihan täysin. Vielä kun forumin kello oli hieman pielessä ja viesti näytti useimmilla olevan väärän vuorokauden puolella... Noh, ainakin sain tietää, että lähes kaikille osille olisi ollut ostaja :D

Comment

Jos teillä on korvaamatonta tietoa privakansioissa tai viestiketjuissa niin kyllä ne kannattaa kopioida myös omalle koneelle.
                      Tämä koskee ihan kaikkea dataa mitä tietokoneille on tallennettu, oli kone sitten oma, nettiserveri tms. Aina kannattaisi tehdä varmuuskopiot kaikista tärkeistä tiedostoista.

Comment

Tuo minun kiltti "privaviestit talteen" on myös silliä ja suolavettä.
                        Heh, mulle meni ainakin ihan täydestä, kun nopeesti vilkasin kyseistä topikkia :-)

Comment

Aiheesta: missä vaiheessa Audeissa alettiin käyttää vesiliukoisia maaleja? Volkkarilla taisi olla jotain noihin aikoihin.
                          Eikö s nuo ole niitä vikoja, jotka pitäisi autoa ostaessa tarkistaa ja reklamoida? Onhan kuitenkin järjestäytyneellä kauppiaalla virhevastuu.

Comment

Working...
                          X