Onkohan kenelläkään kokemusta A5 Coupen / Cabrion kyljen korjaamisesta?
Volvo nääs yritti Cabrioon sisään - en päästänyt. Nyt on ovi ja sen takana kylki uralla. Volvon vakuutusyhtiö vaatii Espoon Volkswagenin kolarikorjaamon käyttöä. Kun tietää heidän työnjäljen ja maineen, alkaa etenkin kylkipellin vaihto hirvittää. Uran tasoitus voisi olla sittenkin fiksumpaa (jos osaavat). Ura on ovelta kaareen ulottuva peltiä venyttänyt skraadu.
Kylkihän on koko auton mittainen (8F0810166). ilmeisesti peltiä saa myös peräosaan (8F0809840) mutta silloin tulee kynnykseen hitsisaumat. Kynnyksen saumasta ei ehkä saada siistiä ja näkyvä sauma kynnyksessä viduttaa joka kerta autoon mennessä.
Eli kysymys: onko jollain kokemusta ja suositusta siitä että
1. Kannattaako vaihtaa koko pelti, pelkkä peräosa vai vaadinko tiukasti uran/vekin tasoitusta? Oven suhteen on ehkä luottavaisempi olo mutta kauniin Cabrion kyljen kanssa
2. Mikä olis paras kolarikorjaamo että voin suositella/vaatia vastapuolen vakuutusyhtiöltä?
Volvo nääs yritti Cabrioon sisään - en päästänyt. Nyt on ovi ja sen takana kylki uralla. Volvon vakuutusyhtiö vaatii Espoon Volkswagenin kolarikorjaamon käyttöä. Kun tietää heidän työnjäljen ja maineen, alkaa etenkin kylkipellin vaihto hirvittää. Uran tasoitus voisi olla sittenkin fiksumpaa (jos osaavat). Ura on ovelta kaareen ulottuva peltiä venyttänyt skraadu.
Kylkihän on koko auton mittainen (8F0810166). ilmeisesti peltiä saa myös peräosaan (8F0809840) mutta silloin tulee kynnykseen hitsisaumat. Kynnyksen saumasta ei ehkä saada siistiä ja näkyvä sauma kynnyksessä viduttaa joka kerta autoon mennessä.
Eli kysymys: onko jollain kokemusta ja suositusta siitä että
1. Kannattaako vaihtaa koko pelti, pelkkä peräosa vai vaadinko tiukasti uran/vekin tasoitusta? Oven suhteen on ehkä luottavaisempi olo mutta kauniin Cabrion kyljen kanssa
2. Mikä olis paras kolarikorjaamo että voin suositella/vaatia vastapuolen vakuutusyhtiöltä?
Comment