Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarrutehostimen tyyppi ja katsastus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Jarrutehostimen tyyppi ja katsastus

    En millään löydä mistään mitään, joten...

    Saiko jarrutehostimen toteutukseen ja tyyppiin kajota noin katsastusta ajatellen? Eli siis hydrauli vs. alipaine ja vaihto päittäin, sähköinen pumppu jne. jne.

    Oliko niin, ettei saa missään nimessä koskea, vai riippuiko mallisarjan tehokkaimman vakiotehostuksesta? Vai riittääkö, kunhan on jokin tehostus ja riittävästi kaliiberia itse jarrusylinterissä?

  • #2
    Periaatteessa en tiedä miten homman pitäisi toimia, mutta käytännössä katsurille riittänee (varsinkin jos quattro kyseessä) että auto pysähtyy jotenkuten pihalla jarruttaessa. Omaan pirssiin tuli 100% lisäystä mäntäpinta-alaan ja jätin katsastukseen vielä vakiotehostimen+pumpun, pikkaisen syvempi oli polkimen liike mutta kunnolla runtatessa pysähtyi vähintään yhtä hyvin kuin vakiojarruilla.

    Saa myös olla melko hyvä mäihä että kohdalle sattunut katsuri tietää ulkomuistista sanoa minkälainen tehostusjärjestelmä juuri ko. autossa pitäisi olla. Lottoa sitten vaan vetämään jos näin käy.

    Comment


    • #3
      Ei sitä tehostustyyppiä katsatusmiehen ulkomuistista tartte tietää, se kun on merkitty rekisteritietoihin.

      Comment


        #4
        Saako muutoskatsastaa toiseksi?

        Comment

        Working...
        X