Olen hankkimassa -98 a6:een KW:n korkeus-säädettävää alustasarjaa, joten ajattelin kysellä että mistä ja mihin hintaan olette niitä autoihinne edullisimmin hankkineet. Muutamasta paikasta kun olen kysynyt niin eivät suostu ovh- hinnasta tiputtamaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mistä KW:n alustasarjat edullisimmin?
Collapse
X
-
leksa.mustonenAvainsanat: Ei mitään
-
leksa.mustonen
-
KW:ltä suoraan hommattuna
V1, 939-969?
V2, 1179-1209?
V3, 1429-1459?
Siihen rahti vielä sen 50? ainakin ja jos takuuasioita tulee niin saa kääntyä Saksan pään puoleen silloin :)
Suomessa tosiaan yksi virallinen maahantuoja jonka kanssa takuuasiat on ainakin tähän päivään saakka pelannut ihan moitteetta. Siis mulla :)
Comment
-
Astraali
Comment
-
Itse tilasin viime vuonna DTS Tuning shopilta Saksasta. Silloin sivuston kaikki alustasarjat olivat -20 prosentin alennuksessa. Tilasin silloin kahteen autoon kun halvalla sai..:) Lähetyshinta oli muistaakseni ihan kohtuullinen, ja tavara saapui parissa viikossa.
Eli tuolta:
www.dtsshop.de
Näytti A6:sen V2 alusta olevan hinnaltaan noin 1150-1190, ja V3 noin 1400 euroa... mutta tosiaan noihin tulee aina ne postikulut, ja tietenkin se oma pelailu noissa Saksan tilauksissa aina on.
Comment
-
ok ymmärsin väärin, oikeassa olet.
ihan varma en ole myykö KW muille firmoille kuin maahantuojalle, jos myy niin todennäköisesti niin huonoilla alennuksilla että hinnat tulisivat vielä kalliimmiksi. meille tuli joskus Saksasta yhden jälleenmyyjän kautta jolloin saatiin suht koht järkevään hintaan mutta jossain kohtaa hinnat muuttuivat ja nyt ne olisivat kuitenkin saman verran kun maahantuojalla joten helpompi ottaa sieltä.
en näe kyllä äkkisiltään ainakaan mitään hyötyä tosta "yksinoikeudesta".
Comment
-
Löytyipäs vanha aihe =)
Eniveis TT tarvitsisi saada vieläkin alemmaksi. Onko näitä luotettavia verkkokauppoja löytynyt lisää? Löysin Sound & tuning garagen Jossa näkyisi jo kohtuullisemmalla hinnalla KW var 1 sarjan saavan. Onko tuolta kukaan ostellut ja tuliko tavarat?
Comment
Comment