Koska autoharrastukseen kuuluu se että autosta pitää saada omasta mielestä täydellinen, niin itseäni on alkanut häiritä se että urssin keula on liian korkealla verrattuna perään. Pitäisi siis keksiä joku tapa nostaa perää sentin tai pari korkeammalle. Keulan laskeminen ei tule kysymykseen, koska omaan filosofiaan ei sovi nelivedon madaltaminen, ja muutenkin keulassa on uutta Bilstainin iskaria, jota ei huvittaisi siksi heti vaihtaa muuhun, kun taasen takana on kaikki orkkista joten osien vaihto sinne ei tuota henkistä tuskaa.
Itellä ei ole aiheesta mitään käsitystä tai kokemusta, mutta olen pyöritellyt mielessäni seuraavia vaihtoehtoja:
1: Korkeussäädettävä sarja pelkästään taakse. Ei varmaan kukaan myy puolittaista sarjaa...
2: Iskarit joissa on irtonainen jousen alalautanen, ja sorvata joku palikka väliin jolla se lautanen nousee. Itelle epäselvää onko se lautanen irtonainen missä malleissa, ja missä ei, vai kaikissa irtonainen, vai kaikissa kiinteästi iskariin hitsattu.
3: Iskarin yläpään jousilautasen lasku. Onnistuuko ja miten?
4: Jotain kumikamaa lautasen ja jousen väliin joko ylä- tai alapäähän, kuullostaa vähän kötvältä.
5. Joku muu ratkaisu, mikä?
Vinkkejä, ohjeita ja neuvoja otetaan vastaan. Osiakin saa tyrkyttää.
Itellä ei ole aiheesta mitään käsitystä tai kokemusta, mutta olen pyöritellyt mielessäni seuraavia vaihtoehtoja:
1: Korkeussäädettävä sarja pelkästään taakse. Ei varmaan kukaan myy puolittaista sarjaa...
2: Iskarit joissa on irtonainen jousen alalautanen, ja sorvata joku palikka väliin jolla se lautanen nousee. Itelle epäselvää onko se lautanen irtonainen missä malleissa, ja missä ei, vai kaikissa irtonainen, vai kaikissa kiinteästi iskariin hitsattu.
3: Iskarin yläpään jousilautasen lasku. Onnistuuko ja miten?
4: Jotain kumikamaa lautasen ja jousen väliin joko ylä- tai alapäähän, kuullostaa vähän kötvältä.
5. Joku muu ratkaisu, mikä?
Vinkkejä, ohjeita ja neuvoja otetaan vastaan. Osiakin saa tyrkyttää.
Comment