Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vetokoukun asennus typ 89 audi 90

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vetokoukun asennus typ 89 audi 90

Pistokkeen liitännät ovat selvillä mutta fiksuin paikka mihin toiset päät johtimista liittää?
    Takavaloilta tuskin löytyy mitään "pulttaa kiinni"-liitintä?Vai löytyykö?
    Rosvoliitinten kanssa en halua ja ala pelaamaan,kuorin johtimet,tinaan ja suojaan kutistesukalla jos ja kun tarvis.
    Onko jotain muuta huomioitavaa?

Katsoppas kuitenkin takavalojen suunnasta, sieltä saattaa löytyä paikka abikoille. Näin hämärästi muistelisin. Jos ei löydy niin kannattaa ehdottomasti juottaa johtimet. Ja kannattaa laittaa lisämaadoitus suoraan auton koriin.

Comment

Ainakin B4:sesta löytyy abikot sieltä takavalojen taustapaneelista. Minä jättäisin tinaamatta piuhat ja sen sijaan laittaisin kunnolliset puristusliittimet.

Comment

Ahaa,täytyypä vilkaista tuonne tarkemmin.
        Tuossa äskettäin kaverille soittelin ja hän muisteli hämärästi että tuohon olisi joskus saanut valmista johtosettiä muttei ollut varma saako noita laakkoselta enää hommattua.
        Tuota noin,miksei tinaamalla?Eikös se antaisi parhaan ja varmimman kontaktin?

Comment

Tina kun ei oikein tykkää kylmästä ja sitä Suomen talvessa riittää. Juotokseen voi ajan mittaan iskeytyä ns. tinarutto, joka ennenpitkään voi pilata liitoksen täysin. Tuskin tinarutto kuitenkaan kovin nopeasti iskeytyy vetokoukun sähköjen piuhoihin ja voi olla, ettei siitä tule harmia vuosiin, mutta tinaaminen vaan ei ole se oikea tapa ajoneuvojen sähköliitoksiin. Siksi itse vältän mahdollisuuksien mukaan tinailua autosähköissä.

Veikkaanpa, että tältäkin foorumilta löytyy jokunen henkilö joka on vimmaisesti kolvaillut mittariston piirilevyä uusiksi. Samasta ilmiöstä siinäkin kyse.

Comment

Jahas no sitten.
            Taitaa silti kestää mun käyttöaikani jos joudun tinaamaan.
            Matkamittari kun näyttää jo ehtoopuolta(300tkm)

Comment

Working...
            X