Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tukivarret: mitkä pitäisi uusia ja onko parannusehdotuksia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tukivarret: mitkä pitäisi uusia ja onko parannusehdotuksia?

Mulla on hieman välystä oikeanpuoleisessa taaimmaisessa alatukivarressa, joten sen joutuu uusimaan. Mutta onko kannatusta vaihtaa useampia varsia kerralla ja jos useampia niin mitkä? En oikein innostu polttamaan ylimääräistä työaikaa (jouset, iskarit ja jarrulevyt menee vaihtoon samalla kerralla) jälkikäteen sekä käyttämään erikseen kalliissa 4-pyöräsuuntauksessa.

Mittarissa on karvan alle 73tkm. Luulin, että tukivarsiongelma olisi korjattu uudemmissa A4/S4:ssa, mutta eipä sitten näköjään ollutkaan.

Samaan konkurssiin voisi ehkä jotain muutakin parannusta tehdä alustaan. Onko hyviä ideoita?

Eikö keltään kommentin kommenttia?

Comment

Kommentoidaan. Pistä kaikki uusiksi. Kerranko sitä konkurssin tekee ennemmin kun monta kertaa :)

Comment

:-) No perskules, sinäpä sen sanoit.

Oliko se Teppo K. joka näitä osia hommasi clubilaisille sopuhintaan vai muistanko väärin?

Comment

Siihen tukivarteen saa uudet puslat, ei sitä kannata alkaa kokonaisena vaihtamaan. Siis jos tarkoitat tuolla taaimmaisella oikeasti taaimmaista ;)

Comment

Vikaa on oikeanpuoleisessa taaimmassa alatukivarressa - ei etummaisessa alatukivarressa.

Puslassa ei ole vikaa vaan pallonivelessa (navan kiinnityspäässä). Pystyyko tuon vaihtamaan?

Comment

ôöö, tarkoitatko sitä camberin säätötankoa? säätää pyörän pystykulmaa, luulen mie, jos näin niin sen kai muistaakseni voi vaihtaa, mutta marmoritiskillä sanotaan, et koko tanko, jonka hinta taitanee olla jotain 130? ja siihen kulmien säätö jne...

Comment

Palloniveltä ei voi vaihtaa kun varsineen.Kaikkihan ne KANNATTAIS vaihtaa.A4 ei camberia noilla varsilla ainakaan säädetä.Jenkeis olis säädettäviä ylävarsia mutta ne oli muutenkin aika hardcore tavaraa.

Comment

Kannattenee vaihtaa koko setti samalla kertaa. Tepon kautta tai vaihtoehtoisesti jostain nettikaupasta saa sopu hintaan koko paketin. Itse tilasin autoteilestä, koko sarjalle tuli hintaa joku 350?. Lisää juttua löytyy forumilta. Ainakin itsellä oli varret sen verran kovin kiinni että piti lämpöä antaa ja silloin saa kyllä kumit kyytiä molempien nivelien ympäriltä(etummainen sekä takimmainen). Eikös tuo taaempi ollut juuri se "kampanja varsi" mikä juuri loppui?

Comment

eBaystähän saa koko sarjaa halvalla esim TÄSTÄ 219?.
                    Itse tilasin samalta myyjältä tavaraa että voin kyllä suositella.
                    Tietenkään sitä en tiedä että onko s4:ssa samat tukivarret kuin normaali versiossa.

Comment

Näköjään eri.

Comment

Onkos A8:ssa erit? Jotenki oli semmonen kuva et samaa kakkaa ku muissakin A-sarjalaisis.

Comment

Kiinnostaisi kyllä tuolla hinnalla ostaa kaikki, mutta saksan kielen taito loppuu kyllä lyhyeen. Voisiko joku hieman helppiä kieliongelmaista?

Petri, sulla on kumminkin tarve ostaa nuo varret, joten tilataanko kimpassa?

Comment

Nuo tukivarret kuuluu niihin artikkeleihin jotka saa halvemmalla muualta (ebay) kuin minun kautta.

Comment

Sellainen firma kuin Car-Bock toimittaa varsin edullisesti osia. Onko kokemusta kellään kyseisestä firmasta?

Onko tietoa onko tukivarsiin tullut jotain eroa vuosien varrella eli sopiiko kaikkiin S4:iin (B5 kori) samat tukivarret?

Tukivarret löytyvät S4:lle, jolla on moottorikoodi AGB. AZB mikä mulla on, on tuntematon ko. firmalle. Moottorilla sinänsä ei ole merkitystä, mutta onko rakenteisiin tullut muutosta vuosien varrella tuohon osuuteen.

Comment

Mm. minä sekä AatuA4 ollaan molemmat tilattu tuolta. Ymmärtääkseni molemmat ollaan tyytyväisiä. Nopeaa toimintaa ja puhuu tarvittaessa myös enklantia. Myyjä vastaa varmaan Pasin kysymykseen; sales(a)car-bock.de

Comment

Yhdyn täysin Niklakseen!
                                  On nopea ja rehellinen kauppias! Kommunikointi tapahtui täysin englannin kielellä.
                                  Lähetti vielä erikseen paketin seurantakoodin kun pyysin.
                                  28.2 lähetti paketin ja 7.3 oli perillä. Olivat yrittäneet kotiovelle tuoda mut en ollut paikalla joten hain postista.

Comment

Kiitti infosta.

Myyjä nimeomaan kyseli multa, että tarkoitinko AGB moottoria kun se ei tunne AZB moottoria. Siksi kyselenkin foorumilta onko jotain eroa olemassa vai käykö samat osat läpi vuosimallien.

Comment

Osat ovat Herzogin valmistamia. Onko tietoa millaisista osista on kyse: hyvä, huono, ihan paska?

Comment

Noilla kokemuksilla minä ainakin ostin ne.

Comment

Paju: Toki voidan tilata kimpas, mut mun pitäs ensin tutkia onko ne nuo jotka koluuttaa. Samaan syssyyn kun sais vielä uudet iskarit ja jouset laitettua, mielummin -30mm nykysten -20mm tilalle.

Kävin tuossa viikko takaperin katsomassa itelle harrasteautoa pohjoses, millistä kiinni ettei tullu ostettua. Noh paluumatkalla paljastu, että harrastetaan ny vielä jonku aikaa tällä A8:lla. Katsastus perhana lähestyy ja mulla ollu niin huono säkä aina, että joka kerta on pompannu jostain syystä.

Comment

Ei myyjän mukaan sovi nuo tukivarret S-sarjalaisiin (S ja RS mallit käyttävät eri alatukivarsia kuin A mallit). Oli kysynyt asiaa jampalta, joka työskentelee VAGilla. Täytyy sitten katsella toiselta valmistajalta.

Comment

Ei meinaa autoteile vastata. Onko tuolla firmassa englannin taitoisia vai pitääkö käyttää saksaa ainoastaan?

Comment

Kyllä ainakin minulle vastailtiin (välttävällä) englannin kielellä, tosin päivän-parin viiveellä.

Comment

Käytin osoitetta: autoteile55 <at> t-online.de (ebaystä löytyvä). Mahtaako olla oikea?

Comment

Ei tunnu Autoteile vastaavan emailiin. Voisiko joku, joka on sieltä tilannut tavaraa hieman jeesata?

Löytyykö muita firmoja, jotka myyvät Meylen tukivarsia? Meyle sen vuoksi, että niiltä löytyy S4:een sopivat varret. Yritin etsiä ebays:tä, mutta pamautti 6000 vastausta tukivarsille ja audi filtterillä katosivat melkein kaikki..

Comment

Autoteile on melkosta /c:stä mun mielestä.

Tilasin sieltä jarrulevyt ja hytikkanostimia ison kasan ja vähän muutakin. Pakkaus oli tehty aivan ala-arvoisesti eli jarrulevyt pyörineet siellä seassa vaan. Mitään ei ollut rikki. Se on lievästi sanottuna ihme.

Comment

Autoteilen satsi on Meyle. Mä tilasin sieltä sarjan ja hyvin tuli perille. Eikä tarvinnu e-mailia lähetellä. vaan tilasin ne niiden nettisivujen ostokorin kautta. Tosin tilausvahvistukset tuli Spostilla

Comment

Probleema on siinä, että en tiedä mikä Meylen setti tarkalleen on kyseessä. A4:een ja S4:een on eri setti ja en todellakaan halua huomata vasta kotona, että on väärä setti käsissä.

Comment

Joo, enpä taas sanokaan mitään... Voi olla että mullakin on väärä setti alla

Comment

Working...
                                                            X