Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mahtuuko pyörimään?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mahtuuko pyörimään?

Mahtuuko audi 80 -89:iin pyörimään 205/55/16 renkaat 7" leveällä et38 vanteella?

Mahtuu

Comment

Ootko varma? Vähän iso on kehä "pieniin kaariin".

Ei siis kokemusta, mutta jotenkin tuntuu huonolta yhdistelmältä. Varsinkin, jos madallettu.

Comment

205/50-16 ET42 mahtui raapimatta (-40mm alusta). Tuo 205/55-16 ET38 on kyllä minun mielestä hieman niin ja näin

Comment

215/40/17 raapii kiinni, kun auto täynnä.(-30mm) Joten äkkiä kun laskee olisi ahtaampi tuo 215/55/16. Vanteet olivat 7' leveät ja Et samaa luokkaa

Comment

Meneeköhän audi 80:iin 16" 205/50 et 38? kokeilin et 45 vanteita niin otti raidetangonpäähän kiinni....

Comment

205/45/16 ET:llä 40 menee ainakin.

Comment

Teidän viestiänne lainaten hieman. Mitä ET meinaa vanteissa? jokainen kertoo aina vähän eri tarkoituksen termille ja nyt en oo enään yhtään varma mitä se oikeasti meinaa :)

Comment

Vanteen kiinnityspinnan eroa vanteen keskilinjasta milleissä.

Comment

Täällä hieman tarkemmin

Wheel OffSet Calculator

Comment

Entäs vakio alustaiseen b4 koriseen?
                      Eli mikä tarttis olla et:n et 225/45R17 renkaat mahtuis pyörimään ongelmitta. Vanteen leveys 7" tai 7,5"

Comment

Mulla oli entisessä t89:ssä 205/50/16 et35 tai 37, en oo varma. Alusta oli -40mm ja takana otti kiinni kaariin kuormalla. En kyllä itse laittaisi 205/55/16 kumeja alle. Tulee jo aika hassun näkönen ja varmana ottaa ainakin takana kiinni. Ja yleisesti ottaen type89 ja B4 80/coupe vehkeisiin tuo et35-37 on sopiva.

Comment

Onko kellään varmaa tietoa, että meneekö A4 B5 quattroon (vm-95) 19" (ET45) vanne 225/35 rengastuksella? Entäpä onko kellään tietoa mahtuuko vielä -40mm madalluksen jälkeenkin?

Comment

Mahtuu, mulla oli(profiilin autossa) alla 205/55r16, 7,5" ja et 27. Vakio alusta. Tuli kyllä niin ulos, että takana raapi pienissäkin töyssyissä. Jäi toi sarja varastoon vanhasta 9tonnarista ja testasin sitä viime kesänä, nyt se taas pölyttyy varaston nurkassa.

Comment

Moi, hankin autooni 205/50/16 renkaat, et on muistaakseni 38 tai 42. Kokeilin yhtä rengasta eteen, ei raapinut kiinni. Luulisin et mahtuu myös taakse ilman ongelmia....

Comment

Working...
                              X