Ongelma seuraava: kuskin puolen ovi kohisee yli 80km/h nopeuksissa. Olen paikallistanut vian siihen, että ikkunan poka ei ole tiiviisti koria vasten. Poka ei ole yhtä "takana" (sen ja B-pilarin väliin jää rako) ja poka ei painu takareunastaan yhtä tiiviisti koria vasten kuin pelkään puolen ovessa. Ongelma on ollut auton ostohetkestä lähtien, eli tehtaalta peräisin.
Kv. audi foorumeissa oli ohjeet ikkunanpokan säätämiseksi, mutta ongelma on, että ikkunanpokaa kiinni pitävät 2+2 ruuvia ovat niin hyvin kiinni etten saa niitä käsivoimin auki.
--> Saako pokaa järkevästi siirrettyä "taaksepäin" siten, että se pysyy tiiviinä kaikkialta?
--> Kannattaako pokaa ylipäänsä lähteä itse säätämään?
--> Millä ruuvit saisi auki, auttaisikohan crc tms. saamaan ne auki
--> Osaako jokin liike säätää näitä ovia Suomessa? USAssa näyttää moni diileri ryssineen pokat entistä huonompaan jamaan sitä yrittäessään. :)
Jonkku
Kv. audi foorumeissa oli ohjeet ikkunanpokan säätämiseksi, mutta ongelma on, että ikkunanpokaa kiinni pitävät 2+2 ruuvia ovat niin hyvin kiinni etten saa niitä käsivoimin auki.
--> Saako pokaa järkevästi siirrettyä "taaksepäin" siten, että se pysyy tiiviinä kaikkialta?
--> Kannattaako pokaa ylipäänsä lähteä itse säätämään?
--> Millä ruuvit saisi auki, auttaisikohan crc tms. saamaan ne auki
--> Osaako jokin liike säätää näitä ovia Suomessa? USAssa näyttää moni diileri ryssineen pokat entistä huonompaan jamaan sitä yrittäessään. :)
Jonkku
Comment