Ensinnäkin pari kysymystä joihin en ole löytänyt vastausta. Onko kaikissa c4 koppaisissa sama jarrupääsylinteri? Vaihdoin A6:sta sylinterin tähän plussaan ja sehän meni heittämällä paikoilleen, mutta onko niissä sit jotain toiminnallista eroa? Ei meinaan parantunut tämä ongelma yhtään.. ongelmasta lisää alempana. Toinen kysymys: auto sammuksissa kun painaa jarrua ja sit käynnistää auton, niin polkimenhan kuuluisi painua heti alemmas? -> tehostin lähtee toimimaan. Mun tapauksessa näin ei tapahdu, vaan vasta sitten kun käyttää poljinta ylhäällä ja painaa uudestaan. Ja troubleema on se että poljin painuu lähes lattiaan asti auto käynnissä. Pumppaamalla sen saa normaaliksi, tosin huutomerkki alkaa vilkkuun näytöllä, mutta hetken odottelun jälkeen poljin menee taas pohjaan asti. Pommiko sit syypää?
Nestettä ei häviä, ilmattu on, ja jarrutehoja kyllä löytyy. Katsastuksessa vaan setä meinas että liian alas se poljin painuu.. Kiitosta.
Nestettä ei häviä, ilmattu on, ja jarrutehoja kyllä löytyy. Katsastuksessa vaan setä meinas että liian alas se poljin painuu.. Kiitosta.
Comment