Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 quattro avantti vikisee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 quattro avantti vikisee

Madalluksen jälkeen huomasin takapäästä kuuluvan vikinän yleistyneen. Nyt tulee vikinää miltein kokoajan. Eli joku nivelkö siellä vikisee vai mikä?

Apparin puolelta enimmäkseen mutta taitaa tulla myös kuskin puolelta vähäsen. Nyt 35 profiilin renkailla tien pienetkin heitot aihettavat tätä vikinää ja kuuluu auton sisällä myös aika selvästi.

Katsastettu kuukaus takaperin eikä silloin havaittu mitään. Saatto olla pientä vikinää myös syksyllä ennenkun nostin talvikorkeuteen. Jääkö siellä joku pusla pänninkiin vai mikähän mahtais olla?

Kurkkaa ylätukivarret. Sisemmät puslat solmussa ja narisee helposti jos tiukattu vakiokorkeudelle kun tiputat tonttiin, btdt. Hyvä olisi kiristää pyörät maassa kuten etupään varretkin. Toki siellä takapäässä on jokunen muukin pusla josta ääntä voi lähteä mutta noista nyt itse lähtisin liikkeelle.

Comment

etupäätä oon joo kiristelly uuteen ajokorkeuteen.. takapää odottanut pääsyä nelipilarinosturille.

Semmosen huomasin tossa viikonloppuna kun perjantaina kävin pesemässä auton ja huuhtelin myös pyöränkoteloita niin vikinä hävisi.. Mutta sunnuntaina olin taas huomaavinani alkavaa vikinää

Comment

Tsekkaa, että oot laittanut ne ylätukivarsien prikat oikein päin. Ne on kuperat ja jos laittaa väärinpäin, niin metalli hinkkaa metalliin aiheuttaen vikinää.

Osa 19 kuvassa. http://www.partscats.info/audi/en/?i...rent_id=924578

Comment

kyllä ne on oikein asennettu.. Mua vaan hämmentää se että pesun jälkeen hävisi vikiseminen hetkeksi kokonaan. Nyt vikisee vain silloin tällöin. xD

Comment

Jos kastelulla hiljenee hetkeksi niin rasvaamalla saattaa olla pitemmän aikaa hiljaa. Tarkasta, että puslien pultit ovat tiukalla, että se sisäputki ei liiku.

Comment

Working...
            X