Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 8P parkkivalon vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 8P parkkivalon vaihto

kymysys : miten vaihdetaan poksahtanut parkkivalo etuvaloista (A38P-05) ?
    koitin jo tunkeä kättä tuonne konehuoneen ja umpion väliin ja totesin sen mahdottomaksi.
    sitten koitin jo irroittaa valoumpiotakin todetakseni sen että sekin vaatinee sivupeltien/maskin irroitusta jne ja luovutin kun en viitsi koko etupäätä purkaa parkkivalojen takia :D
    koitin myös guugletttaa tuota mutta en löytänyt tähän A3 malliin vaihto ohjetta videona enkä kuvina.

eli onko joku itse vaihtanut noita parkkivaloja umpioihin ja jos on niin miten ? kiitos !

edit umpioiden kuva löytyy kyllä mutta ei sitä että miten nuo saa vaihdettua :)
    http://www.partsbase.org/audi/audi-a...ischarge-bulb/
    Viimeksi muokannut fsol77m; 18.3.2015, 10:42.

Kyllä parkkien vaihto onnistuu ilman umpioiden irroittamista. Sormilla saa polttimon irti ja takas. Vaatii vaan hivenen sorminäppäryyttä.

Comment

Itsekin olen parkit vaihtanut ilman purkua -06 malliin. Hankala se on ja naarmuja kädet täynnä. Vaihda samalla halogeenit jos ei ole xenoneja.

Comment

Itse vaihdoin ledimallisiin männä vuonna kerhotoverin opastuksella ja kyllä ne ihan käsin sieltä lähtee. Tosin itsellä sen verran pieni koura, että mahtuu hyvin sinne umpioon.
        Muistaakseni vasemmalle kääntämällä polttimen kannasta lähtee. Kannattaa ottaa se drl polttimo pois, jos on xenonit lyhyissä ja pitkissä. Helpottaa sitä pienemmän polttimon ottamista irti

Comment

Working...
        X