Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 turbo quattro iskarit, mitä eroa etuvetoiseen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 200 turbo quattro iskarit, mitä eroa etuvetoiseen?

    Koitin jo hakua, ei toimi kännykässä.

    Eli mitä eroa on nelivedon ja etuvedon iskareissa?

    Kyseessä 1986 200 turbo quattro. Mutta samat asiat kait pätee myös 100 quattro ja a6 quattro malleihin.

    #2
    Edessä etu- ja takavedossa on samankaltaiset pumput. Takana etuvedossa on omanlaisensa ja quattrosta taka-akselille löytyy kahta mallia M10 ja M12 yläpäänmutterilla.

    Comment


      #3
      Isoimmat erot noissa iskareissa taitaa olla aksemassoista johtuvissa jäykkyyksissä. Etuvedon iskarit menee quattroon käsittääkseni molempiin päihin, mutta satavarmaksi en osaa sanoa, millainen siitä tulee ajaa.

      Comment


        #4
        Menee tuolleen päittäin, kuten Arto sanoi. Etuvedon ja nelivedon takaiskarin alapää on eri asennossa kiinni, mutta kääntämällä toimii.

        Ot: Jos pitää miettiä mitkä uudet iskarit ottaisin nelikkoon, niin varmasti kallistuisin taas C4-korisen A6:n kaasuihin eteen ja taakse. Ovat olleet V8:ssa jo tovin ja hieman vähemmän aikaa Ruumisautossa. Minä olen ollut tyytyväinen ja kaveri myöskin.

        Comment


        • #5
          Kiitoksia tiedoista. Olisi ollut tarjolla uudet 200 etuvedon bilstein b6 takaiskarit, mutta ei niitä ilmeisesti kannata quattroon sovittamaan.

          Comment


            #6
            Jos ei ole kalliit, niin voithan aina kokeilla. Tuo mainitsemani kääntö tulee vähän kuin "huomaamatta" kasatessa.

            Comment

            Working...
            X