Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 coupe vm.1990 purku/varaosamyynti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 coupe vm.1990 purku/varaosamyynti

Olen ostamassa tälläistä autoa varaosia varten ja tarkoitus olisi joko purkaa koko auto ja ottaa tarvisemani osat itselle tai ottaa vain ne osat mitä itse tarvitsen ja myydä loppu auto kokonaisena. Niin että jos joku osaisi neuvoa miten toimia/minne laittaa myyntiin kun ei itsellä kokemusta.
    Viimeksi muokannut sipe96; 8.3.2015, 12:15.

Mahdollisesti tuonne myyntiosioon? Luet vain ilmoittelun ehdot ja rustaat ilmoituksen kasaan.

Comment

Joo pittää vaikka sinne laitella.

Comment

Nettivaraosa ja tori.fi?

Comment

Jos et ole vielä löytänyt purkuautoa niin minulla olisi typ89 coupe joutilaana...

Comment

Ja minulla :)

Comment

Taisi purkuauto löytyä jo, mitä huhupuheita kuulin Varkauden kohdalta :D

Comment

Kyllähän tuo löyty vaan semmonen pikkuongelma tuli et ei noi autojen sävyt ihan täysin täsmääkään ku toinen enemmän viininpunainen ja oma kirkkaan. Niin vaikee päältäpäin ostaessa huomata. Pitää vaan toivoa et ei erottuis hirveesti jos laittaa erisävyisen lokasuojan.

Comment

Se erottuu, usko pois.

Comment

No sit pittää ehkä maalauttaa uudestaan tai jottain.

Comment

No niin lisää ongelmia tiedossa koska lokasuoja hienosti pop-niiteillä kiinni ja vieläpä sellaisessa paikassa oven ja lokasuojan välissä ettei sinne työkalut sovi eli onkohan muuta vaihtoehtoa kuin käyttää ovi irti. Ja vielä sellanen kysymys et saakohan irti ilman et tarttee johtoja irroitella?

Comment

Ei oo kyllä popniiteillä jos ei ole joku ranettanu vahvasti. Siis korissa, voi olla että joku kiinnityslipare on siinä ite pellissä poppareilla.

Comment

Working...
                        X