Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 alustan korotusta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 alustan korotusta

    Sattui jäämään käsiin tuollanen -97 mallin quattro avant 2,8 koneella.
    Itseäni vastoin valtavirtaa häiritsee aikatavalla tuon madallettu alusta. Näyttää lintalta ja joka ikistä kivetystä ja jääpaakkua saa väistellä, mikä ei käyttöauton imagoon minusta sovi.
    Sattui sitten silmään ilmo missä myytiin B5 vakiojouset ja iskarit taakse. Käytin Sachs nykyisin paikallaan olevaa jousta ja iskaria irti ja tuli kyllä vahva epäusko, että mistä autosta tämä uus lienee. http://uppaa.fi/image/QeN

    Pituuseroa ei tullu mitattua mutta Sachs jousilautanen oli aivan putken alapäässä ja tässä taas melkoisen yläpäässä, sanoisin että 20cm pidemmälle näyttää tämä uudempi tekele. Onko raadilla antaa tuomiota, että saako tuon puristeltua takapäähän paikalleen?

    Jatkokysymys samaan aiheeseen, että millä per***llä se alumiini klunssi on iskarin päässä kiinni? Ei ainakaan lievällä varresta puristaen ja kiertäen klunssia irronnut vanhasta. Siksipä vielä mennään madallusten kera. Jäi vähän sellanen fiilis, että varsi poikki ja siihen laikalla viisteet mistä saa puristettua kiinni?

    #2
    Etuvetoisen takaiskari. Ei mene mitenkään.

    Comment


    • #3
      Osaatko sanoa onko etuvedon alkuperäisen jousen mitta sama, kun nelivedossa? Sama varaosanro esim?

      Comment


      • #4
        Ainakin aakuutosissa on nelikko/vajakki samat alustanosat etupäässä

        Comment


          #5
          Etupää on samat, takapäässä on eri. Täällä saattaisi ehkä olla nelikkoon vakiojouset ja iskarit ehkä tallessa b5q malliseen.

          edit: on ne

          Comment

          Working...
          X